Olen hankkimassa uutta näytönohjainta ja virtalähdettä. Minulle on kuitenkin hieman epäselvää sopivatko ASUS GeForce GTX 570 näytönohjain ja OCZ 550W ZS series Power Supply virtalähde yhteen vai onko sillä mitään väliä minkä virtalähteen ostan? Sen tiedän että toi näytönohjain vaatisi minimissään sen 550W.
Kerroppa muut koneen osat ettei tuu pullonkauloja, toisekseen niitä valmistajan watti suosituksia on turha katella ne on aina ihan liian yläkanttiin.
Tässä on muut koneen osat. Kaipa noi tiedot riittävät? CPU: Intel Core i7 2600 @ 3.40GHz RAM: 8,00 Gt Dual-Channel DDR3 @ 665MHz (9-9-9-24) EMOLEVY: Packard Bell ixtreme M5850 (CPU 1)
Joo ei tule pullonkauloja ja tässä virtalähde http://www.jimms.fi/tuote/P1-550S-XXB9 noista OCZ:n virtalähteistä mulla ei oo tietoa kuinka laadukkaista on ja kannattaa sitten ostaa se näyttis myös kunnon jäähyllä.
Kiitos vastauksesta! Kysyisin vielä pitääkö integroitu näytönohjain jättää paikalleen kun asentaa uuden vai voiko sen ottaa pois?
Integroitu on integroitu, ei fyysisesti saa pois. Erillisen näyttiksen myötä sen kuitenkin pitäisi kytkeytyä pois.
Kaikkien valmistajien näytönohjaimet ja powerit sopivat lähes aina yhteen(ellei ole joku kivikautinen versio).