Eli, minun vanha, HD4870 jossa oli AC:n turbo module ja se siili, hajosi yhtäkkii muutama päivä sitten, 210 euron hintahaarukka ois, sellai näyttis joka pyörittäs gta IV:tä hyvin, Codi MW2 myös, pelei varten tarkoitettu näyttis siis. kone muuten on P5Q-Pron lankulla, q9550, ddr2 4gb muistia, 1Tb WD kovo, 600W virtalähde. Vastausta odotan, kiitoksia etukäteen vastaajille.
Katoin tuota jo, en osannu päättää, onko kaikki muutkin jotka tän viestin huomaa, samaa mieltä vai pitääkö viel vaihtoehtoja miettiä?
Ok, katon sit lisää alkuviikol, ei ole kiirettä sen tilaamisessa, on väliaikanen näyttis kii, aivan cazzo-näyttis(8600gs)
Eli tuo Gigabyten näyttis on varmasti parempi ja kestävämpi ku tää http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=kHdzSZo7S3vLGvQW&templete=2 , mikä minulla oli?
Reippaasti nopeampi ainakin. Kestävyyttä on vaikea arvioida, koska jokainen kortti on yksilö, oli sitten kyseessä ATI tai nVidia. Gigabyte tekee laadukkaita kortteja joten odottaisin tuolle monen vuoden elinikää.
Paa vaan alkuperäinen jäähy takas paikalleen. Mulle sano ainakin jimm'ssissä kun joskus tota acceleroa kattelin et: "ei me olla mitään poliiseja, jos hajoo ni kunhan on alkuperäinen cuuleri tuodessa paikallaan niin ihan ok"