Uusi näyttis

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by dawn2011, Dec 29, 2011.

1. dawn2011

dawn2011 Member

Trophy Points:
    16
    Elikkä näytönohjainta olen ostelemassa. Tarkoitus ois pelailla uudehkoja/uusia pelejä ~medium graffoilla tai paremmilla. (MV3, MV2, Dirt3, BFBC2, ehkä BF3,...)

Nykyinen kokoonpano:

Prossu: AMD Phenom II X4 955be
    Emo: Asus M5A88-V EVO
    Virtalähde: XFX 550W Core Edition
    Muiti: 4gb
    Koppa: CoolerMaster Elite 310 ATX

Tähän asti menty siis emon integroidulla näyttiksellä ja nyt pitäs päästä pelailee jo vähän muutakin ku minecraftia. Hintaa sais postikuluineen näyttiksellä olla enintään se 160e ja ei haittaa tietenkään ole jos jää hinta tuon alapuolellekin. ATI:n 6850 tai 6870 taitaa olla parhaat mitä tohon hintaan saa?

Systemastoresta oon tollasta katellu: http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=40828 mutta löysin pixmaniasta myös yhen todella halvan 6870piirin näyttiksen: http://www.pixmania.com/fi/fi/11391849/art/tikoo/radeon-hd-6870-1-gt-gddr5.html Tuossa mietityttää lähinnä tuo merkki. Tikoo. Siis oikeasti olenko ainoa joka ei ikinä ole kuullukkaan mistään tikoosta? :D Että uskaltaako tuota ostaa? Ja kuinkas onko luotettava sivusto tuo pixmania tilailla tavaraa? Elikkä mitä mieltä ootte? Myös omia ehdotuksiannekin otetaan toki vastaan!

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Ihan oikeita kortteja olet katsellut. Systemastorestahan löytyy myös 6850 tarjous 145€ jossa tulee Dirt3 ja BF3 jolloinka saisit 3 kärpästä samalla iskulla :)

Pixmaniasta olen kuullut ristiriitaista palautetta.. Joillakin ihmisillä on kestänyt toimituksessa armottoman kauan ja toisilla on sitten toiminut vähän jouhevammin. Takuuasioissa saattaa joutua vääntämään kättä normaalia enemmän jos vertaa vaikka suomalaisiin verkkokauppoihin. Ainahan sitä voi "riskillä" lähteä kokeilemaan tai sitten joku joka on tuolta tilannu jotain voi astua esiin ja kertoa että palvelu pelaa jne.

Share This Page