Olen miettinyt geforce 7600gs:sän tilalle geforce 7600gt, onko tuossa mitään "järkeä"? Joku parempi kortti pitäisi saada apg väylään. Kokoonpano on. AMD Athlon 2800+ 2048mb rammia 400w poveri Asus A7N8X-X emolevy
ei tasan mitää järkeä. ei se 7600gt mikään tykki vehje ole vaikka ihan ok. Mutta joo säästä rahaa ja hanki uusi emo,prossu,muistit ja näyttis. 100+250+100+200= 650e ja sulla o hyvä kone!
Onhan se GT-malli tehokkaampi mutta enpä lähtisi noin pientä muutosta tekemään, menee rahat hukkaan, ei niissä mitenkään valtavaa eroa ole, kuten jo mainittu, kerralla reilummin osaa uusiksi, niin on jo hyötyä tehokkaammasta näytönohjaimesta. Ja osta siis joku muu kuin 7600 GT, jos olet koko pakettia päivittämässä.
Kotelo: NEXUS BREEZE CASE 400W SILENT. Emolevy: Integroitu lan, äänikortti, ja SATA. Kolme PCI ja yksi PCI-E x16 -väylä. Prosessori: AMD ATHLON 64 3800+. Muisti: 1GB DDR 400. Kiintolevy: 250GB 7200 RPM. Optinen asema: DVD+/-RW 16X DUAL LAYER. Näytönohjain: Nvidia Geforce 7900GT 256MB Integroitu äänikortti. Integroitu verkkokortti. Tuollaisella on hintaa 970, onkohan hintansa arvoinen? Budjetti olisi 1000-1200e minkä voisi sijoittaa koneeseen joka tulisi peli käyttöön.
Ei ole hintansa arvoinen, ehdotukseni: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=32184,41322,50143,45181,48313,27413,48098 EDIT: Ja tuohon sitten joku mukava kotelo, joka itsestä tuntuu hyvältä, sen verran pitäisi olla vielä budjettia jäljellä että saa hyvin valittua.
No uuden AGP kortin ostaminen ei ole enää järkevää! Käytettyjä agp kortteja (siis tehokkaita sellaisia) on myynti palstat pullollaan! Ja jos taas tuntuu, että rahaa on liiaksi niin sitten varmaan kannattaa siirtyä jo PCI-E aikaan! Mutta älä osta enää uutta agp korttia on mun mielipide.
En ole itse kasannu konetta muuta kuin vaihtanut virtalähdettä ja tuollaista pientä tehnyt, joten mietin että kannattaakohan sitä itse kasata. Mielenkiintoa kyllä olisi siihen hommaan. Kertokaas viellä hyvä suht koht hiljanen kotelo?
Noita koneitahan kasataan lähes kaikissa liikkeissä valmiiksi pientä maksua vastaan (noin 50-80€). Mutta jos on halua opetella, niin ihan mukavaa puuhaahan se on, ja voi olla tyytyväinen itseensä kun on valmis.=) Yksi hiljainen kotelo on ainakin tällainen: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/kori.aspx?sisalto=33170