Kirjoita kommenttisi Tollasta pakettia olen kasaillut selattua näitä sivuja jonkin aikaa. Miltäs vaikuttaa? Budjetti olisi semmonen 800-850 egee sisältäen keskusyksikön ilman käyttöjärjestelmää jonka ostan verkkokaupasta ja nostaa siten todellista budjettia vielä reilulla satasella. Käyttötarkoitus tulee olemaan pelaillu ja netissä käynti. Pelaamista en ole juuri pariin vuoteen harrastanut ja toivottavasti pelihimo on vielä tallessa ettei turhaan tule hankittua kalliimpaa pelikonetta. Gta4 löytyy jo hyllystä ja pitäisi pyöriä maksimeilla ja varmaan joku mafia 2:sen voisi kanssa hankkia. Tietty joku nhl nolla ysiäkin tulee joskus varmaan pelailtua mutta siihen ei hirveitä tehoja tarvii. Näytönohjaimen tulee melko varmasti olemaan tuo 6870 on kuulemma hiljanen ja käy viileänä mutta mites onko merkillä mitään väliä? En nuista osaa juuri muuta vertauksia tehdä kun saatavuus ja että on väh. se 2 vuoden takuu kun näytti monella olevan vain vuoden takuu ja tietty hinta. 234€ tämän valitsin pakettiin (lyhin toimitusaika) 229€ 229€ Tossa muutama jota harkitsin. Jäähdytintä en vielä laittanut pakettiin niitäkin täällä yleensä suositellaan. Olisko jompikumpi näistä sopiva? Coolermaster Arctic cooling Hintaahan tälle paketille tulisi sitten 812,90+25(jäähdytin)+105 (windows7 verkkokauppa)=942,90. Hinta mun mittapuulla aika kova varsinkin kun lasketaan vielä näytön, näppiksen ja hiiren kuuluvan kokonaisuuteen yhteensä todennäköisesti joku reilut 1200€. Mutta halvemmallakaan ei taida saada ellei tehoja sitten tiputa? Kuulun kuitenkin siihen porukkaan joka ostaa kerralla vähän paremman eikä silleen että ostaa ensin jonkun kuuden sadan vehkeen ja sitten vuoden päästä katuu ja ostaa sen kalliimman. Eihän tuo mun kasaama mikään tykki ole mutta eiköhän sillä pelaa ainakin pari vuotta uusia pelejä ja sen jälkeen sitten vain vanhoja. Kuusi vuotta saisi nyt ainakin olla palveluksessa joten kun käyttöiän ottaa huomioon niin ehkä tuo hinta ei ole niin paha. Tulipa taas höpötettyä nyt on teidän vuoro niin saadaan tää joskus tilaukseen. Näyttöjä en nyt vielä ehtinyt kattoa mutta joku alle 200€ 23-24 tuumanen olis varmaan paikallaan. Laitan ehdotuksia vähän myöhemmin kun kerkiän.
Hyvä paketti tolla Arctic Coolingin coolerilla. Tosiaan jos halvemmalla haluaa päästä, niin tehot alkaa tippumaan. Yksi vaihtoehto olisi kasata itse tai ostamalla kaupasta, missä kasaus on halvempaa (Lapstore, silent rig)
Kasaa samahtava paketti monesta eri liikkeestä, ja katso mikä on halvin kaikilla herkuilla, simple as that.
No lapstoressa on tuo kasaus halvempi mutta kalliimmat osat sitten nostaa hintaa. Lisäksi vielä posttimaksu varmaan joku 10 egee. Jimmsiltä pääsen noutamaan. Silent Rig pitää tsekata mutta uskon siellä olevan sama juttu. Miten kauan tuon paketin valmistuminen on kestänyt jimssillä jos oletetaan että kaikki kamat löytyy hyllystä?
Silentrigissä voi sopia noudon Helsinkiin jos asut lähempänä sitä kuin tamperetta. Silentrig on halvempi kuin jimms, kasaus ja osat on halvemmat, myös noutokin on ilmainen, itsekin tilaan sieltä näistä syistä kun pääkaupunkiseudulla asun. Suosittelen kokeilee sieltä tilaa.