Uusi pöytäkone 450e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by PC_Markus, Mar 3, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PC_Markus

PC_Markus Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli pöytäkonetta oon hommaamassa. Mieluusti mahdollisimman tehokasta konetta joka jaksaa pyörittää montaa asiaa samaan aikaan, eli esim jotain nettipeliä, vaikka runescapea, msn, limewire ja muutamaa eri nettisivua samaan aikaan. Oon aatellu et kun jollain tietokoneliikkeellä kun kasauttas koneen niin vois saada hyvän, muttakun vaan tietäs et mitkä osat siihen? Eli alle 450e pitäs mennä kasauksen kaa koko keskusyksikkö ja käyttis pitäs olla mukana.. Pitäs siis oikeesti saada alle 600e kone käyttökuntoon, eli aattelin 150e budjettia näyttöön ja näppikseen.. Hiiren saankin kyllä ja jos kajarit tarvii niin kaippa nekin. Mut jos kajareita en meinaa saada niin onhan aina kuulokkeet :) En tiedä onko niisä kasatuissa koneissa sitten normaalisti mitään usb liitäntöjä yms mutta jollei oo niin pitäs saada. Hobbyhallilta muuten tarjous joka munmielestäni näytti aika hyvältä. Näyttö, näppis,hiiri, kajarit, keskusyksikkö ja käyttis. Keskusyksikössä on suorittimena AMD Athlon II X2 215 (2,7 Ghz), näytönohjaimena ATI HD 4650 (DVI,VGA,HDMI) jolla on 1 Gt omaa muistia, sitten siinä on 1 Tb kovalevy,4 Gp keskusmuisti ja Windows 7 Home Premium 64-bit. Mä ainakin aattelin noita aluks aika hyviks mut nyt mua alko mietityttään onko ne sittenkään hyvät. Prossua eniten aloin miettiin et hetkonen..Mut onkos hyvät? Et kannattaako toi kone ostaa? Ja jossei niin voisitteko koota mulle tuolta hyvän paketin?

Ps: Onko pöytäkoneissa kaiuttimet? Pitääkö ostaa erikseen??

Last edited: Mar 6, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page