Eli olen kokoamassa itse uutta konetta pelaamista varten. Budjetti on vähän päälle 800e näytön kanssa ilman käyttöjärjestelmää. Jos saisin ehdotuksia osista olisin todella kiitollinen, koska kokoan ensimmäistä kertaa konetta, eikä ole paljon tietoa komponenteista.
Eikä mitään hd4850, vaan tässä oikea setti sulle: http://www.aijaa.com/v.php?i=4642360.jpg ,ite kasaat tai sit kasaus+hd4870 1g.
Joo oon kasaas ite. Ei kokemusta oo mutta kaveri auttaa. Jos olis vielä muita ehdotuksia prossusta ja näyttiksestä nii auttais paljo. Oon valmis satsaaman paljo prossuun ja näyttikseen ja säästää muissa osissa.
Mun paketti paljon parempi prossu ja näyttistehoissa sekä laadukkaammat osat. Emossakin vielä parempi piirisarja.
Onko hd 4870 paljon huonompi kuin 4890 koska 4890 ei löydy mistään nettikaupoista varastosta. pitäisi saada osat ennen tämän kuun loppua... Onko asus p5q pro parempi emo kuin tuo sun ehdottama?
Niin ja mistä sivulta nuo osat on kerätty ja onko mitään ehdotuksia hyvästä nettikaupasta jossa osat olisivat varastossa
Tehoeroa HD4890 vs HD4870 on joku 20-30%. P5Q PRO on parempi kuin Biostarin P43-A7. Nettorista kasasin vastaavan koneen Amd Phenom II X4 940 Asus M4A78 A-Data 4Gb Ddr2 800mhz Palit GTX 275 Western Digital 500Gt 32Mb Nexus Clodius Corsair 400CX Samsung SH-S223B Asus VW225N 22" Osat löytyy suoraan hyllystä ja hintaa jotai 810€. Päivitettävyys emossa parempi kuin Mursu4n ehdottamassa. Mursun paketti on muuten Lapstoresta.