Hei, Olen käyttänyt nykyista konettani sen verran pitkään että olen jäänyt jälkeen kehityksestä... En ole seurannut tekniikan kehitysta hirveästi...joten ajattelin kysyä teiltä. Mitä olette mieltä koneesta: HP HPE-520 Core i7 on vissiin hyvä...entäpä siinä oleva näyttis? vsi onko tämä halvempi kone parempi:HP P6769SC Siinä on sentään 6 gigaa muistii mut näyttiksestä en tiedä. Entä core i5... pärääkö sillä? Tää ei anna mun lisätä linkkejä mutta katsoin noi koneet expert.fi sivouilta. Sieltä kun menee tietoteknikkaan ja pöytäkoneisiin.
ymmärrän asian...pakettikoneessa on helppo hoitaa takuuasoita, siksi aion hankkia pakettikoneen. tarvitsen apua kuitenkin niiden arvoinnissa, että onko niistä mihinkään, mikä osa niissä aiheuttaa "pullonkaulan" jne..
Eurovit, komponenteista kasatussa koneessa on pitempi takuu yleensä, ja osat ei hajoa niin helposti. Tosin sitä en tiedä onko helpompi hoitaa pakettikoneissa takuuasioita. Kuten muistissa melkein aina elinikäinen, virtalähteessä +4v yleensä jne.
Kaikki pakettikoneet on ylihinnoteltua roskaa. Ei oo olemassa hyvää pakettikonetta. Pakettikoneissa ei muutenkaan oo yhtään helpompaa hoitaa takuuasioita. Tietty ku maksat kahen koneen hinnan, saatat saada vähän parempaa palveluu. Sit ku pistät koneen takuuseen ja ne jyrää kovon tyhjäks huomaat kuinka kannatti.
Oikeastaan kyllä tällä pelailisi. http://www.silentrig.com/product/969/tonnin-pelikone--la-silent-rig Tässä paketissa ei oikeastaan ''huijata'' asiakasta, vaikka 1000e saisi oikeasti gtx 570 näyttiksen, mutta täytyyhän heidänkin hiukan jäädä hyödyn puolelle.
Toihan ei oo pakettikone. Se on osista kasattu valmiiksi. Pakettikoneella kai tarkotettiin tässä merkkikoneita?
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573 Tuota kannattaa vähän lueskella ja miettiä. Takuuasioissa ei ole muuta eroa, kuin että pakettikone on koottu halvoista osista, jotka keskimäärin kestävät takuuajan. Pari vuotta ja konkat alkavat kuivua, mutta mitäs siitä kun takuuta ei enää ole. Osien kohdalla paha sanoa mikä on pahin pullonkaula. Yleensä pakettikoneen muisti on ok, prossu on kohtalainen, näyttis täysi susi hintaan nähden ja virtalähde pommin veroinen. Emolevy on täysin karvalakkimalli. Hintaansa nähden aikamoista kuraa, en suosittele.