uusi palomuuri

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by zao, Jul 10, 2008.

  1. zao

    zao Regular member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    107
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    oon käyttäny pari vuotta ZoneAlarmin ilmais versiota ni haluasin kokeilla jotain uuta että minkä laista suosittelette? itse olenkaatonu mitä muut on suositellu niin Sygate on ollu suosittu mutta siihen ei tehä enää päivityksiä ja Online Armor Free on kuulostanu aika sekavalta mutta kai senki saa toimiin että tiätteköte jotakin parempaa vaihtoehtoa kun nuo vai kannattaako otaa joku nuista
     
  2. karhi

    karhi Regular member

    Joined:
    Dec 19, 2006
    Messages:
    3,564
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    COMODO
     
  3. -iGoR-

    -iGoR- Regular member

    Joined:
    Feb 28, 2005
    Messages:
    244
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Comodo Firewall on helppokäyttöinen ja hyvä palomuuri. Toinen vaihtoehto jota voisin suositella on Sunbelt Kerio Personal Firewall. Kumpaakin olen itse käyttänyt ja ollut tyytyväinen. Comodo tällä hetkellä käytössä, käyttiksenä WinXP.
     
  4. FPSTonttu

    FPSTonttu Member

    Joined:
    Aug 24, 2006
    Messages:
    38
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
     
  5. zao

    zao Regular member

    Joined:
    Jun 11, 2013
    Messages:
    107
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    taidanpa koittaa tuota comodoa kun sitä on tuosa pari suositellu
     
  6. LprMan

    LprMan Member

    Joined:
    Mar 8, 2006
    Messages:
    11
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Moro.

    Ajattelin vaihtaa palomuuria, tai ainakin testata muita vaihtoehtoja, vaikka Zonealarm onkin ollut käytössä jo pitkään. Suurempia valittamisen aiheita ei ole ilmennyt (mitä nyt meni netti poikki äskettäin ja joskus taannoin pelit pätki), mutta on alkanut tuntua siltä, että pikkuhiljaa ZA:n mukaan alkaa kertyä turhaketta.

    Haluaisin jonkun kevyen ja pätevän muurin, joka on kaiken lisäksi helppokäyttöinen. Sygatea kokeilin joskus ja se oli hyvä, mutta jonkun ajan päästä se alkoi bugaamaan. Joskus kokeilin jotain toistakin mutta se oli sellainen pr00-vehje että mulla oli sormi suussa. Seurauksena koneelle tuli örkki.

    Kokemuksia Comodosta? Onko helppo ja hyvä, eikä vaadi paljoa resursseja? Entäs Kerio? Minulla on jopa käynyt mielessä jäädä WinXP:n oman palomuurin varaan, jos se on riittävä suoja.
     

Share This Page