Olisiko tämä hyvä kone pelaamiseen? (Hobby Hallista) FUJITSU SIEMENS COMPUTERS SCALEO Pa 2662-25P: • AMD Athlon 64 X2 5000+ AM2 -prosessori • 3 Gt:n DDR II 667MHz -keskusmuisti (2 x 1024 Mt & 2x 512 Mt) • 1 Tt:n (2 x 500 Gt) SATA-kiintolevy (7200 kierr./min) • Tallentava Dual Layer DVD±RW±R -asema • nVidia Geforce 8600GS -näytönohjain HDMI-liitännällä, 512 Mt:n näyttömuisti • 7.1 HD Audio -äänikortti integroituna emolevylle (Huom! Näyttö ja kaiuttimet eivät sis. hintaan) • 11-in-1-muistikortinlukija • 10/100 LAN -verkkosovitin • Liitännät: 5 x USB 2.0 (joista 1 edessä), 2 x IEEE1394 (joista 1 edessä), 1 x TV Out, 1 x VGA (D-SUB 15), 1 x DVI (DVI–HDMI-adapteri mukana), 8 x HD audio 7.1 (joista 2 edessä), 1 x sarjaportti • Multimedianäppäimistö & optinen hiiri • Microsoft Windows Vista Premium FI/SE/UK • Microsoft Works 8.5 + Offi ce 2007 (60 päivän kokeilu), Nero 7 Essentials, Norman Virus Control (3 vuoden ilmaiset päivitykset) • Mitat (l x k x s): 41 x 20 x 45 cm; paino: n. 12 kg • VUODEN TAKUU.
pakettikoneet eivät yleensä ole hyviä pelaamiseen, kuten myös tässä tapauksessa. tuolla näytönohjaimella ei raskaita uusia pelejä kovin kauniisti pyöritellä, mutta jos olet esim. pelaamassa vanhempia pelejä, kuten counter strike yms, niin kone sopii tarkoitukseen ihan hyvin. mikset itse kokoa konettasi?
Itse ehdottaisin omaan koneen kokoamista, koska; 1.Oman koneen kokoaminen ei ole kauhean työläs projekti, rahaa säästyy ja saat paremman koneen. 2. Jos koneen kokoamista pelkäät, niin on kauppoja, jotka melko pienestä summasta (n. 50e) kokoavat koneesi käyttökelpoiseksi ja vielä tarkastavat, että kaikki toimii. 3. Jos et osaa valita sopivia osia, niin muista, että me olemme täällä auttamassa
No jos voisitte auttaa kokoamaan pelikoneen? Hinta sais olla 900-1200€. Näyttö on ja jonkinlainen hiiri ja näppäimistö löytyy.
Katselin tuolla muita palstoja ja huomasin, että tässä olis sulle aika hyvä paketti; http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=56186,68995,51970,49967,52841,64432,40419x2,62912 Jimm's PC-Storessa kyseinen paketti maksais 1151€ tietokoneen asennuksen ja testauksen kanssa + tietenkin postimaksut EDIT: Emo ja käyttis lisätty ja muistit vaihdettu. EDIT2: Linkki korjattu.
Sitten vielä pari kysymystä, mistä noista kannattais se tilata? ja onko sen käyttiksen asentaminen helppoa? koska Famikossa oli tälläin: KONEKASAAN: TIETOKONEEN KOKOAMINEN JA ENSITESTAUS 40,00 € KONEASENNETTU: TIETOKONEEN KOKOAMINEN JA KÄYTTÖJÄRJESTELMÄN ASENNUS Takuu 70,00 €
Käyttöjärjestelmän asentaminen on suunnilleen yhtä helppoa, kuin minkä muun tahansa ohjelman, eli käynnistät koneen ja pistät cd:n sisään, jonka jälkeen asennusohjelma opastaa kyseisen asennuksen.
mite toi ensin ehdottama fujitsu oisko se hyvä jos ei osaa koota itte konetta ja en ole mikää himo pelaaja pelaan vaa esim balefieldei ja sen sais anttilasta näytön kaa 1045€ ja en edes halua ruveta itse säheltämään ja tuon saa HETI
No kyllä tuolla kyseiset pelit pyörii ja pelkällä näytönohjaimenuusimisella tuosta saa jo ihan kohtuuhyvän pelikoneen, sitten kun tehot eivät enää riitä...
Tolla 32-bitin käyttiksellä ei voi käyttää 4 GT:tä keskusmuistia, joku sano että hyvä olisi 2x1gt +2x512gt
No voithan sä halutessas ottaa ton 64mb, vaikka siinä taitaa olla probleemia nyt alkuvaiheessa, mutta viimeistään SP2:ssa ne menee pois...
Vai kannattaisko ottaa nyt sitten 2 1GT:n muistia ja 2 512 muistia vaihdoin muistit,onko noi hyvät? http://hintaseuranta.fi/kori.aspx?sisalto=56186,68995,51970,49967,52841,64432,62912,34022x2,34019x2
Miksei voi vaihtaa pakettikoneen näytönohjain? Esim. tähän http://www.netanttila.com/webapp/wc...Id=19651&compartmentId=20152&categoryId=36151 Ei hullumpi hinta näytön kanssa!
höpöhöpö Tällaista tarjoaa paljon siteerattu jimmi samalla hinnalla: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/VFY:P32915G-11SFI?t=false
Olen eri mieltä. Kompastuskiveksi muodostuu lähes aina osiointi ja ajureiden asentaminen, jos ei ole tehnyt noita ennen. Ei ne ole vaikeita asioita, mutta pitää kuitenkin opetella. Itse olen asennellut windowseja ja linuxeja lukuisia kertoja ja ainoastaan joidenkin linuxien asentaminen on helppoa(aloittelijan näkökulmasta), jos koneessa vain on hyvin linuxiin yhteensopivat osat ja asentaa tyhjälle kiintolevylle, jolloin asennusohjelma osioi automaattisesti.
Niin no jos "valmispakettiin" vertaat, mutta kasaappas siellä sivuilla kone ja lisää koneen kasaus pakettiin niin saa tuolla tontulla paljon parempaakin.