Uusi Pelikone ~1200e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by MaNNe-, Jul 21, 2011.

1. MaNNe-

MaNNe- Member

Trophy Points:
    11
    Moi. Elikkä pitäisi hommata uusi pelikone. Näytöt ja näppikset yms. löytyy eli pelkän kopan tarvitsen. Kysyisinkin, että millaista koppaa kannattaisi tällä hetkellä lähteä kasaamaan n. 1200e budjetilla?

edit. Eli mitään windowssiakaan en tarvitse, kun semmoinen jo löytyy. Koneen voin kasata itsekkin mutta olen sen verran laiska, että kyllä siitä voi >=50e maksaa.

Kiitoksia etukäteen.

Last edited: Jul 21, 2011
  2. Joopaa

Joopaa Guest

3. MaNNe-

MaNNe- Member

Trophy Points:
    11
    Ihan hyvältä näyttää muuten, mut olin kyl ajatellut että 4 dvd-asemaa riittäis mulle :(.

4. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    [​IMG]Tossa aika vastaava setti Jimsiltä. Suurin ero on pienempi SSD-asema ja vähän tehokkaampi näyttis. GTX 570 ja 120Gt-SSD on kyllä kieltämättä järkevämpi valinta. Mitä tuosta DVD-asemasta puhuit? 4kpl?

5. MaNNe-

MaNNe- Member

Trophy Points:
    11
    Jostain syystä näkyy tuo Joopaan setti mulla sillee, että tossa kpl kohdassa 4-5 per kohta, eli se oli ihan vitsi se dvd-asema juttu. Eniveis kiitos tosta näyttää ihan hyvältä setiltä. Semmosta kysyisin, että onko tuo GTX580 tällä hetkellä hinta-laatusuhteeltan paras näyttis kun tuntuu jokaisesta postista löytyvän? Itse oon yleensä ATIn kortteja ostellut, ku ne on ainakin ennen ollut tässä suhteessa parhaita.

6. Joopaa

Joopaa Guest

Manne saattanee johtua siitä että olet painanut tuota linkkiä monta kertaa niin osat tuplaantuu aina:D.
    Asiaan. Hinta laatusuhteeltaan paras näyttis on oikeastaan joku 100euron pinnassa oleva. Mitähän pelejä sinä mahtaat pelata, ettei hyvän näyttiksen ''ominaisuudet'' jää turhaksi.

7. MaNNe-

MaNNe- Member

Trophy Points:
    11
    En siis meinannut mitään huonoa näyttistä hommata, vaan paras mahdollinen tolla budjetilla tietysti. Meinasin vaan lähinnä mielenkiinnosta kysyä, että onko nuo nvidian kortit paljon atin vastaavia edellä, kun niitä tuntuu jokainen täällä ehdottavan?

8. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Hinta-/laatusuhteeltaan GTX 570 tai HD 6970 (aika tarkaan yhtä tehokkaat) on mun mielestä GTX 580:aa parempia vaihtoehtoja. Kuten jos sanoin, niin isompi SSD ja vähän hitaampi ja halvempi näyttis on parempi kuin kallis näyttis ja pieni SSD. 570:n ja 580:n tehoero ei ole hintaerotuksen arvoinen, mutta laitoimpahan pakettiin, kun budjettiin mahtui.

Share This Page