Elikkä olisin uutta pelikonetta hankkimassa, ja mietin että kannaisiko minun ostaa Pakettikone vai ostaa osat ja laittaa ammattimies kasaamaan kun kokemusta ei kokoamista löydy. Sitten Jos osissa ostan niin mitkä osan olis tuohon budjettiin hyvät? Ite osien osto on hieman uutta vielä.
Kannattaa ostaa koneen osat itse ja jos haluaa säästä sen 30-50e kokoomiseen niin voit myös koota itse. Tässä erinomainen linkki jossa selitetään ja kerrotaan miten pelikone kootaan: http://www.youtube.com/watch?v=uUY0tP5jYIo Itse en nyt jaksa konetta kasata, mutta lainasin Axun pakettia toisesta ketjusta: Tuohon vielä windows 7 niin hintaa tulee jotain vähän päälle 1000e Voisit myös itse katsella muitten ketjuja ennenkuin postaat. Ihan vinkkinä vaan
kannattaa kasata osista , pakettikoneissa ei ole ylensä kuin huonoa : Tossa oln aika ideaali ratkaisu mutta , älä osta vielä venaile vielä kun uudet Amd:N Bulldozerit julkaistaan (päivä taisi olla 12.10, jos oikein muistan)niill' voi olla paljon annettavaa . Kasaaminen on helppoa ja netti on pulloillaan ohjeita. En usko että sössit mitään siinä mutta kyllä siinä kumminkin jonki aikaa menee. Voithan sä ottaa tohon lisäksi sen kasaamispalvelun tulee hintaa +80e lisää mutta mielummin säästäisit senkin rahan ja kasaisit itse. Edit: perkele , toinen ehti ensin!
Juu kannattaa odottaa ja katsoa mitä testit tuo. Itse kun katsoin tuon 2 tunnin videon jonka laitoin niin kyllä se aika paljon valaisi
Tuossa ylimmässä paketissa on 630W virtalähde, niin eikö pärjäisi ihan 550W ? Kun budjetti on aika tiukka. :S
rittää ja hyvin riittääkin ota vaan se , mutta se on kyllä tosin vähän äänekkäämpi ku toi toinen , siis ihan vähän vaan