Uusi pelikone hakusessa

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by itwasm3, Jun 28, 2010.

1. itwasm3

itwasm3 Member

Trophy Points:
    11
    Tarvitsen nyt teidän viisaampien apua, kun itse en tajua näistä asioista oikeastaan mitään. Eli olen ostamassa uutta tietokonetta (jimm's pc storesta) lähinnä pelaamista ja leffojen katselua varten. Budjetti on 700-750 €. Onko tuolla hinnalla mahdollista saada sellaista konetta, jolla toimii uusimmatkin pelit (mielellään täysillä grafiikoilla), eikä myöskään tarvitsisi ostaa heti uusia osia koneeseen kun uusia pelejä ilmestyy.

En myöskään tarvitse uutta tietokoneen näyttöä. Pelkkä kone riittää. Eli jos joku voisi laittaa listaa tarvittavista osista. En myöskään osaa koota konetta itse.

Kiitos kaikille etukäteen vastauksista.

2. finlandery

finlandery Regular member

Trophy Points:
    26
    mites on käyttiksen laita? jos sekin pitää laittaa niin sitten tulee kyllä tiukkaa saada oikeasti hyvä kone, ilman sitä niin voipi jonkin laisen saadakkin

3. _Pekkis_

_Pekkis_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Last edited: Jun 29, 2010
  4. itwasm3

itwasm3 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksista.

Kyllä, tarvitsen myös käyttiksen. Huomasin että sukanvarteen olikin kertynyt hieman ylimääräistä, eli pystyisin maksamaan koneesta 900 €. Eiköhän tuolla hinnalla jo saa sellaisen koneen että uudetkin pelit pyörivät hyvin?

5. Jefutin

Jefutin Member

Trophy Points:
    16
    Jos 900€ voit maksaa niin sitten se on tuo pekkiksen ilman käyttistä ehdottama plus käyttis :)) Silloin taitaa tulla melko tasan 900€.

6. _Pekkis_

_Pekkis_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Lisäten vielä että kotelon ku iskee Antec 300 (50e) niin paketille tulee hintaa 928e. Pikkasen meni yli mutta toivottavasti ei haittaa. Tolla koneella pelaa sitten jo Bf BC2 ja mw2 TÄYZII yms. Crysiksestä en sitten sano mitään, koska ei ole kokemusta pelistä, mutta eiköhän se mediumilla pyöri.

7. dgc

dgc Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä luultavasti toimii Crysiskin hyvillä asetuksilla.

8. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Mulla on 800 neuron pakettikone ja jopa tällä toimii Crysis kaikki asetukset very high siellä ~40 FPS joten eiköhän tolla setillä pyöri vähän vaativammatkin pelit ihan kelvollisesti.

9. PC_Markus

PC_Markus Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikö olis sukanvarteen kertyny vähän viel ylimäärästä, et sais sen 940e koneen?

Tossa meinaan mun ehdotus, siinä 6 ydin prossu joka ei vanhennu pitkään aikaan.. Näyttis on sama mut vähän heikommal jäähyl mut se jäähy kyl riittää hyvin ellei sitä kellottele.. Kotelon vaihdoin vaan halvempaan mut siinäkin on hyvä ilmankierto.

10. Nemiades

Nemiades Regular member

Trophy Points:
    26
    Oikeasti kannattaa jättää kasaus pois ja kasaat sen sitten kotona. Säästää 59€ ja aikaa menee ~1h vaikka olisikin ensikertalainen. Ohjeet tulee osien mukana joten entuudestaan ei tarvitse tietää mitään muuta kuin että miten ristipäisellä ruuvimeisselillä ruuvataan ruuveja.

11. itwasm3

itwasm3 Member

Trophy Points:
    11
    Sellaista piti vielä kysyä että jos kasaan itse koneen, niin tulevatko osat postissa nopeammin kuin silloin jos tilaan liikkeestä kasauksen?

12. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Jos niiden ei tarvii kasata sitä, nii eiköhän tuu.

13. Jefutin

Jefutin Member

Trophy Points:
    16
    Itselläni on tuo kyseinen prossu ja antec 300 koppa ja muuten voin sanoa se prossun mukana tullut tuuletin huutaa... Että suosittelen ostamaaan jonkun prossutuulettimen vielä, jos sua vähääkään haittaa sellanen huuto mikä kuuluu kuulokkeistaki läpi. Itse juuri metsästän jotain hyvää prossutuuletinta mutta vain muutama ehdotus tullu : /

Share This Page