Joo eli uutta konetta peli tarkoitukseen olen suunnitellut. Budjetti on 1000e-1100e, teho ennen hiljaisuutta. Silent rigistä meinaan ostaa ja kasaus pitää olla vaikka mitä sanoisitte. Prosessorituulettimen tarpeellisuutta olen miettinyt, koska voiko se boxed-jäähy muka olla meluisampi kuin 4v vanha HP Pavilion? Näytönohjainta olen katsellut ja päädyin Gigabyten GTX570 Over Clocked (onko parempia ehdotuksia?). Mitä parannettavaa tässä olisi? ---------------------------------------------------------------------------------------- Kotelo: BitFenix Shinobi Prossu: Intel i5 2500K Emolevy: AsRock Z68 Pro 3 Näyttis: Gigabyte GTX570 OC,1280MB Kiintolevy: Samsung Spinpoint F3 1TB SATA2 Muisti: G.Skill Ripjaws 8GB DDR3-1333MHz Virtalähde: XFX Core Edition 550W (onko riittävä?) Laitetuulettimet: 2 x Thermalright X-Silent 140mm ja 1 x Thermalright X-Silent 120mm Prossutuuletin: Arctic Cooling Freezer 13 Pro Hinta yhteensä kokouksen,CD-aseman ja Windows 7:n kanssa: 1094,95e ----------------------------------------------------------------------------------------
1155 kannan prossuissa ei ole, AM3 kannan prossuissa kyllä. Tuolla boxedilla menee jos ei kellota, ei se kovin äänekäs ole. Tulevaisuudessa voit ostaa paremman jos on tarvetta. Toi AC Freezer 13 Pro on kuitenkin ihan pätevä vehje. XFX 550W poweri riittää helposti tolle setille. Ihan jees paketti.