Ok, Eli olen ostmassa uutta tietokonetta kun vanha mäsähti erittäin kauniiksi siellä muuttokuormassa. Pelaan aika paljon, Enimmäkseen Fallouttia/Bioshocki2 + Mörpit. En välitä kamalasti Grafiikasta mutta olihan se Crysis nätti vanhalla koneella... Ja jotenkin tulisi kumma olo jos ''huonompaa'' menisi ostamaan. Windows 7/Windows xp. Vista vittuili ostopäivästä lähtien. Tälläinen ja tällainen pisti silmään verkkokaupassa. Maksaa noin 700 mutta ei hajuakaan noista osista enään.... En ole varma siitä kumpi on parempi. 4ydin 2.8Ghz tai tavallinen 3.6Ghz. Tämäkin on aika nätti mutta sen tehoista en tiedä. Siksi sitä katselin kun ei vieläkään ole lättä näyttöä... Pelaan 18 tuumaisella laatikolla... Sekin pitäisi vaihtaa jossain vaiheessa.. nyt kun tuli mieleen, En ole vielä ehtinyt ostaa omaa telkkaria mutta Xboxxi olisi kiva saada vanhempien luota, Eli Mitä Tieitokoneen näyttöä voi käyttää telkkuna? Ei edes tarvitse ääntä kun stereoita olen käyttänyt konsolien kanssa ennenkin. Pitäisi aloittaa uusi ketju mutta!: Toimiiko Mokkula Xboxillakin? Ja miten? Ja pikku lyhennys tästä tekstiseinästä: Hyvä pelikone joka jaksaa pyörittää nykyisiä pelejä. Hinta Max 800€ Tietokoneen näyttö jota voisi käyttää Xboxillakin. Ei välttämättä iso. Boxxi+Mokkula= <3 ? ja kahvia hörppimään.
Jotain tällästä ehkäpä: http://img338.imageshack.us/img338/5536/800kone.jpg Jos osaat itse kasata, ton Jimmsin palvelun voi ottaa pois ja tilalle parempi kotelo esim. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/0761345-08300-3 Lapstoresta saattais saada osat halvemalla.
Onko tuo Jim's Paras paikka niitä koneita katsella? Ja onhan tuo paketti nätti, ainakin niin pitkälle mitä oma osa-oppi sanoo. Eli hyvä prossu, Paljon muistia nopeasti, rammia riittävästi mutta näyttiksestä en ymmärrä mitään. Prossun nimi kummastuttaa. Vanhassa koneessa oli Pheon2 X3 ja se on muistaakseni 2.8 3ydin. Kuinka tuo X2 sitten on parempi? Eli 3.2Ghz... 2 ydin mutta korkeampi kellotaajuus ja jostain sain sellaisen kuvan että se on parempi kuin vaikka 10 1Ghz ydintä. Vai olenko väärässä. Entäs miten se Xbox ja Mokkula?