Uusi pelikone n. 2500e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by SirClan, Jun 16, 2012.

1. SirClan

SirClan Member

Trophy Points:
    11
    Moro,

ELikkäs nytten ku olen jo kyllästynyt tähän vanhaan romuun voisin ostaa uuden joka sitten kestäisi about 5 vuotta tälläistä aattelin siinä myös olisi kiva olla näyttö,hiiti,kaiuttimet. Tota koteloa epäroin pitäisikö vaihtaa isompaan tässä on se kone mitä aattelin http://imageshack.us/photo/my-images/341/konee.png/ ja tosiaan se 2500 euroa on rajana ja luulen että haluaisisitte että lisäisin ssd kortin, mutta tykkään että aina kun asennan jonkun ohjelman nii ei tarvi aina vaihtaa sitä folderia että mielummin asennan sen hdd:lle

T:SirClan

2. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Siis mitä? 2500 euroo koneeseen ilman SSD:ta on idiotismia. Selitys on kieltämättä parhaita mitä oon lukenu aiheesta :)

Ellet kellota, noista osista voi säästää tosi paljon.

Last edited: Jun 16, 2012
  3. Funtcase

Funtcase Regular member

Trophy Points:
    28
    Muutama kommentti:

Muistikampoja ennemmin 2*4GB kuin 4*2GB.

Poweri on todella ylimitoitettu yhden näyttiksen setille, suunnitteletko toisen GTX680 lyömistä kylkeen? Jos et niin emolevynkin kohdalla voi säästää reilusti.

Ehdottaisin isoa SSD-levyä: http://www.jimms.fi/tuote/MZ-7PC256B/WW
    Kestää hyvän aikaa ennenkuin tuo täyttyy, etenkin jos viitsit edes pelit asentaa HDD:lle.

Tuolla budjetilla sijoittaisin näyttöön enemmän, älä nyt ainakaan tuota TN-paneelia mene hankkimaan.

Itse laittaisin hyvän ilmajäähyn mutta jos veden kans läträäminen houkuttaa niin siitä vaan.

En jaksanut laskea ehdotuksesi tämänhetkistä kokonaishintaa.

4. Justimus

Justimus Regular member

Trophy Points:
    26
    Tossa on paaaaljon parempi setti. Pelivaraa jäi vielä ~500€.

5. SirClan

SirClan Member

Trophy Points:
    11
    Tuo justimuksen paketti näyttää ihan okolta ja jos siihen vielä pari satasta satsaa nii saisi 500GB ssd kortin

6. teknica

teknica Member

Trophy Points:
    11
    Hei!

Oon lueskellu jo aika kauan näitä foorumeita että missä ois mullekki se soppeli kone josta ei teho lopu kesken niin kysyisin tästä justimuksen setistä että onko tuo setti kellotuksen kannalta ok? riittääkö tuuletus jne? entä tuo kotelo? hiljanen sen ei tarvi olla vaan tärkeintä on että lämmöt pysyy aisoissa.

Kiitos vastauksista etukäteen, toivottavasti ne tulee nopeaa ku sormia jo syyhyttää painaa "tilaa" nappia ;)

7. Patti12

Patti12 Regular member

Trophy Points:
    28
    Justimuksen setti on hyvä. Kellotus onnistuu tuolla hyvin. Tuulettimia voisi yhden ottaa lisää, vaikkapa tämän: http://www.jimms.fi/tuote/SM1425SL12M Koppa on loistava.

8. teknica

teknica Member

Trophy Points:
    11
    kiitos nopeasta vastauksesta :) nyt vaan jännittään että koska se kone saapuu :p 6/12 osaa pitää oottaa eli vaan puolet varastossa :( saa nähä kauan niillä menee kasata ja testata se kone ku otin jimssiltä myös kasauksen (vaikka hintaa onkin)

Share This Page