Uusi pelikone (n.850€)

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by kalle24, Dec 8, 2009.

1. kalle24

kalle24 Member

Trophy Points:
    11
    Moro pitäs uus kone hankkii ku ei täl vanhal enää oikee meinaa pelit pyöriä.
    Ite ajattelin seuraavanlaista:

Kertokaa ihmees omat mielipiteet ja että mitä pitäisi muuttaa.

2. Zardoner

Zardoner Regular member

Trophy Points:
    26
    Todella rautainen paketti, hintaansa nähden varmasti tehokkain paketti mitä tällä hetkellä saa.

Hieman voi hinnassa säästää jos vaihtaa kotelopowerin erilliseen koteloon ja poweriin, itse varmaan ottaisin sen suositun Corsair 400CX + Antec 300 kombon tuohon n. 100e hintaan. Kasauksen jättäisin itse kanssa pois, muuten ihan tilattava paketti minun mieleeni. :)

3. bblen

bblen Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei yhtään hassumpi, Kotelosta on monta mielipidettä mutta vaihtoehtoina sille ois Antec 300 + laadukas poweri, tolle riittäis 400W jossei meinaa mitään kellottusta mutta 450-500W ei ois pahaksi. Muistista voi nyt säästää kympin jossein noin hintavaa ota.

4. Aldrig

Aldrig Member

Trophy Points:
    11
    Itsekkin tässä pelikonetta hankkimassa, suunnilleen samalla budjetilla. Mutta onko tietokonetta vaikea kasata? Itse en ole koskaan kokeillutkaan kasata niin en tiedä osaisinko. Tosin 50e säästäis.

5. miketso

miketso Regular member

Trophy Points:
    28
    Itse olen kasannut kaikki koneeni ja aloittanut sen ilman kenenkään opastusta. Komponenttien mukana tulee yleensä hyvät ja riittävät asennusohjeet, mutta ei välttämättä suomen kielellä. Netistä löytää hyviä ohjeita myös, joten jos kädet ei hirveänä tärise niin kyllä kannattaa itse kasata. Jos kotoa löytyy vanhoja ylimääräisiä koneita niin niillähän on hyvä harjoitella purkamista ja kasaamista.

6. kalle24

kalle24 Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vastauksista. Vaihoin todella sen Kotelon siihen Antec 300 ja powerin crosairin 400wattiseen ja pistin tilaukseen. :)

Share This Page