Moro, olen tässä kyhäillyt uutta pelikonetta, jolla voisi pelata esim. Battlefield 3:a hyvilla asetuksilla ja ilman kummempia lagituksia. Oma koneeni kärsii kovista lämmöistä kun 8800 GT on ilman kummempia rasituksia jo noin 70 asteessa. Uuden koneen pitäisi kestää vielä monia vuosiakin. Budjettina on noin 800€ Tälläisen paketin sain kasaan SystemaStoresta Emolevy: Gigabyte GA-970A-UD3 - AM3+ 89.90€ Muistit: KINGSTON HYPERX BLU 4GB 1600MHZ DDR3 CL9 DIMM 2x19.90€ = 39,80€ Kovalevy:SEA BARRACUDA 500GB 3.5" SATA3 7.2K 16MB 62.00€ Näytönohjain: ASUS GTX 560 TI TOP DIRECTCU II 1 GB GDDR5 229.00€ Prosessori: AMD PHENOM II X4 960T 3.0G AM3 95W BLACK EDITION 119.00€ Prosessorituuletin: COOLER MASTER Hyper TX3 775/1156/S754/S939/S940/AM2/AM3 21.50€ Kotelo: BitFenix Outlaw Midi-Tower - Black 54.70€ DVD-Asema: SONY OPTI 24X DVDRW DL BLACK SATA 19.90€ Virtalähde: Super Flower Power Supply 550W 80 PLUS KAMPANJA 49.90€ Käyttis: WIN 7 HOME PREMIUM SP1 64-BIT OEM FI 113.00€ Yhteensä tulisi maksamaan 798,70€ + postikulut (tietääkö täällä kukaan paljon tulisi maksamaan, systemassa oli 12€ ja sitten vielä jotain ylimääräistä jos isoja osia) Mitäs olisitte mieltä? Onko parannusehdotuksia? Ja pitäisikö tämmöinen kone kovaakin meteliä? Kiitos jo etukäteen
Tänään oli tarkotus tuo tilata, mutta virtalähdettä (Super Flower Power Supply 550W 80 PLUS KAMPANJA 49.90€) ei ole enään systemassa myynnissä :/ Eli mikäköhän olisi tuota virtalähdettä vastaava ja samaa hintaluokkaa oleva virtalähde?
Löytyy sieltä edelleen SuperKukka, tosin ilman kampanjatarjousta: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_432_446&products_id=49735
näyttikseksi tosin voisin ehdottaa vähän parempaa HD6950 jonka voi modata jolloin se olisi tehoiltaan yhtä hyvä kuin 6970 : http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=49129
Oho, katsoinpa ite niitä virtalähteitä huonosti kyllä ton huomasin mutta ei ollu sitä 80+ logoa siin kuvassa niin luulin että oli eri. Ottaisin kyllä ite sen GTX:n, kun en paljoa ole mitään osia modaillut. Eikä tuo Powercolor sano minulle paljoa näyttismerkkinä Pistinkin tuon paketin jo tilaukseen, kiitos vaan kaikille
Miksi haluat ostaa jonkun epämääräisen virtalähteen 2 vuoden takuulla kun voit saada 10 euron lisäpanostuksella laadukkaan Bronze-tason virtalähteen 5 vuoden takuulla.
Juuri tollasta pakettia olen itekin suunitellu (pelailuun ja mallinnukseen). Pitäis vielä ottaa huomioon omat editointi ja 3d mallinnusharrastukset. Miten toi paketti palvelee? Mitä vois säätää.
Pointti on kuitenkin hyvä. Pelkkä 80+ on vähän jo laaduttoman oloista, kun mikä vaan halpispowerikin näyttää täyttävän 80+ bronze-luokituksen. Se on tietty eri asia kuka noita mittailee, joku riippumaton taho vai firma itse. Lisäksi jotain revikkaa tuosta mallista olisi kiva lukea, varsinkin kun koko vehkeestä ei tunnu löytyvän mitään tietoa. En siis tarkoita että se automaattisesti huono olisi. Paha vaan väittää suuntaan tai toiseen, kun mitään infoa ei tunnu löytyvän.