Uusi pelikone

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Jasca, Jun 22, 2009.

1. Jasca

Jasca Guest

Olen tässä lähiaikoina ostamassa uutta tietokonetta lähinnä pelaamiseen noin 800 euron budjetilla, tälläistä olen ajatellut:
    [​IMG]Käyttikseski ajattelin pistää Windows 7 RC:n ja paketin kasasin muroBBS:n oppaan avulla.
    Mielipiteitä ja parannusehdotuksia olen hakemassa, koska en ole ennen kasannut tietokonetta komponenteista.

2. mursu4

mursu4 Guest

Aivan täydellinen paketti! Voisi kyllä yrittää pusertaa budjettiin hd4890

3. k0p3

k0p3 Regular member

Trophy Points:
    26
    Pelaaminen ja langaton hiiri/näppis on todella todella älyttömän surkean huono yhdistelmä. Tunnin välein kiroat niitä pattereita/akkua mikä siinä nyt sattuu olemaan.

Sanoisin hyvänä hiirivaihtoehtona Logitechin MX518, joka irtoaa Jimssiltä halpaan 25 euroon. Siitä hiirestä kannattee kyllä tuo maksaa.

Näppäimistöksi kelpaa joku ihan perus näppis. Vaikkapa Logitechin Classic Keyboard 200.

Ota DVD-asemaksi mielummin SATA-liitännällä varustettu. Optiarcilta löytyi ainakin joku 20x malli 22€. Eipähän tarvi alkaa niitä hirveitä kaapeleita sählään.

4. mursu4

mursu4 Guest

Vaikka labtech standard keyboard näppikseksi(n. 10€), ja hiireksi jimmyn mx518, edellä jo sanottiin tämä. Sitten optiaricin halvin sata mallin DVD asema.

Melkein identtinen viesti k0p3:n viestiin verrattuna.

5. Jasca

Jasca Guest

Kiitos neuvoista, vaihdan näppiksen, hiiren ja DVD-aseman mainitsemiinne.

Share This Page