Siis olen uutta pelikonetta ostamassa. ni kysyn oisko tää hyvä ja onko nää kaikki yhteensopivia emolevy:Maximus III Gene, LGA1156, P55, DDR3, CrossFireX & SLI, µATX näytönohjain:GeForce GTX 460 DirectCU TOP, 768MB GDDR5, 2xDVI/Mini-HDMI (Huippu-uutuus!) kotelo: ATX-kotelo, Three Hundred Ultimate Gamer Case prosessori:Core i7 860, 2.80Ghz, LGA1156, 8MB, Boxed käyttöjärjestelmä:Windows 7 Home Premium 64-bit FI DVD, OEM kiintolevy:500GB Spinpoint F3, 3.5", SATA II, 16MB, 7200rpm virtalähde:850W CP-850 CPX-virtalähde, 80Plus, SLI muisti: DDR2 4GB PC2-6400 GOLD XTC KIT DVDVD+-RW DL LS 22x, SATA, retail ja lopuks kasaus yhteensä:1215,40€ kaikki löytyy jimms:sistä omia lisäyksiä saa laitta kunhan hinta pysyy melkein samana
Tämä kone vie konettasi pelikäytössä 100-0 KONE Laitot koneeseesi melko vanhaa tavaraa esim DDR2 jne...
muistit eivät ole yhteensopiva koska emo syö ddr3 ei ddr2 nämä tilalle http://www.jimmspc-store.fi/tuote/AD3U1333B2G9-2?t=false lisäksi virtalähde aivan tolkuttoman kokoinen
Pc_P:n lista on ihan jees. Itse nappaisin prossun tehokkaampaan 1075T tai 1090T versioon, mutta tietysti budjetti nousee +53e (1075) taikka +80e (1090). Tietysti tuo listassa oleva prossu jaksaa riittävästi, ei todellakaan huono.
siis muistit ja virtalähde pitäis vihtaa. Mä otan muisteiks noi A-satan 2kertaa2gb muistit. Virtalähteen katon kohta.
Pc_P:n kokoamaan pakettiin ei tarvitse vaihtaa yhtään mitään. Vai oletko tekemässä muutoksia itse koostamaasi pakettiin? Intel-pakettiin muistit tri channelliin eli esim. 3x2Gt
Päästämäni iso aivopieru voidaan tuulettaa pois ja sitä myöten toivottavasti unohtaa. Eihän i7 860 tue edes tri-channelia, ja mitä noihin eroihin tulee dualissa ja triplessä niin eipä ne erot tosiaan niin suuria olleetkaan mitä muistin. On se hyvä, että jollakin pää pelaa oikein.
Et saa kunnollista Intel pakettia 1200€ satanen tai pari lisää niin sitte voisit harkita. Koska jos kokoat Intel kokoonpanon 1200e joudut säästämään esim: näytönohjaimessa ja sitten ei pelit pyöri kunnolla. Suosittelen ottamaan paketin jonka tein ja virtalähteen voit vaihtaa jos haluat 550w riittää myös. Tässä muita virtalähteitä 100€ 74€ 91€ E: Tuon Antec virtalähteen omistan se on laadukas käytän sitä saman tehoisella kokoonpanolla, mutta valmistusvirheentakia se meni huoltoon, mutta hyvä se silti on itselleni sattui vain maanantaikappale.