Iltapäivää vaan! Kertokaapa te paremmin tietävät, että onko tarpeen hommailla uutta virtalähdettä tämmösen hieman "vanhahkon" näyttärin ylikellottelua varten? Tarkoituksena siis lähitulevaisuudessa myös päivittää ohjaintakin uudempaan, mutta jos hieman vähäisemmällä rahan kulutuksella selviäisi näin aluksi, että kellottelisi pientä lisätehoo tämänhetkiseen ja olisi sitten uutta korttia varten myöhemmin valmiina jo parempi+tehokkaampi virtalähde. Specsit: PSU: Nexus RX-5300 530W Emolevy: ASRock P67 Extreme4 CPU: Intel Core i5 2500K @4.2GHz GPU: Asus GTX 780 DirectCU II 3GB RAM: 16GB Googlettelulla sanoisivat että suosituksena olisi ainakin 575W poweri, jos meinaa tuota ohjainta lähteä ylikellotteleen. Olen itse vähän koko "ohjaimen ylikellottelu" aiheeseen vasta tutustumassa testimielessä, joten halusinpa muiden mielipiteitä udella näin ensiksi ennen virallista ostopäätöstä. Kiitoksia teille, joilta neuvoa ja apua heruu!
Pitäisi riittää virta jos kohtuudella kellottaa. Jos sammahtaa niin takaisin vakiokelloille. Tuon powerin laadusta mulla ei kyllä ole mitään käsitystä.
Ok, ja jos "vimpan päälle" tässä haluaa lähteä kellotteleen, niin varmaan kannattaa vilkaista tuota poweri keskustelua tuolta topista..
Tolla asuksen kortilla ei edes paljonkaan pysty nostamaan jännitettäkään, joten mitään överikelloja ei varmaan saa haettua.