Joo tilasin just psp:n+1G kortin ja haluaisin tietää noista jutuista esim. mikä ihme Firmware? Ja pitääkö laittaa jotain ohjelmia konsoliin/mitä ohjelmia jos haluaa pelejä koneelta psphen. Ja mikäs päivitys touhu kannattais laittaa? Onko se modpiiri pakko hommata? Kiitos nyt etukäteen jo
modpiiriä ei tartte hommata.selaileppa hiukan alaspäin vanhoja ketjuja nii löydät varmasti vastauksen.suosittelen firmwareksi 1.50
Mulla on pari varmuuskopioitua peliä ja niissä lukee että Requires 3.02 OE-B firmware. Toimiiko 3.03 OE-C versiollaki noi samat sitte?
Olis taas vähä kysymyksiä Elikkäs mulla on nyt Version 2.71 ja luin tuolta jostain että mun pitäis "downgradeta" tämä eka 1.5 ja siitä sitte -> 3.02 OE-A -> 3.02 OE-B Mutta latasin Downgrader2.71LITE.exe mutta siinä tuli sitte teksti että älä jatka jos lukee IC1003 siä takana ja mun omassa lukee eli en sitten jatkanut eli tietäiskö joku mistä saisin sellasen downgraderin mikä toimisi tässä mun versiossa? Kiitoksia jos joku auttaisi Edit: Joo nyt pääsin jyvälle tästä jutusta http://dl.qj.net/TA-082-Downgrader-...-Hacks-Exploits-PSP/pg/12/fid/11950/catid/114 Tuolla vissiin pitääs saada toimimaan Tämäpäs nyt on monimutkaista...Tein tähän asti 1. Copy the UPDATE and idstoragechange folders into /PSP/GAME/ 2. Get the official sony 1.50 eboot and put it in the /PSP/GAME/UPDATE folder with the name of UPDATE.PBP 3. Run HEN-D if you are not already running it. <---Imasin ton HEN jutun (http://dl.qj.net/Homebrew-Enabler-for-2.71-Revision-D-(HEN-D)-PSP/pg/12/fid/11444/catid/114) mutta ei tullu psphen mitää mistä sen vois pistää päälle...joten jätän tähän näin ja ODOTAN ETTÄ JOKU JOLLA ON TA-082 VERSIO VOISI AUTTAA en haluaisi uudesta psptäni brickkiä! kiitos jos joku viitsisi auttaa Nyt sain toimimaan 1.5 version...eli nou hätä enää
Sellanen kysymys vielä että pitääkö tohon TA-802 olla erilaiset update firmwaret? Eli voinko nyt laittaa suoraan 3.02 OE-A vai pitääkö etsiä omalle emolle sopivat?
Firmware updatet on ihan sama mitkä ne on kuhan ne on sonyn julkasemia tai jos päivität 3.03 oe-c firmiksen niin silloinkin niien pitäis toimii ta-082