Uusi puhelin Saksasta?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by mcaatos, Jul 2, 2007.

1. mcaatos

mcaatos Member

Trophy Points:
    11
    Onko kenelläkään kokemuksia saksalaisista nettikaupoista? Olen ostamassa uutta nokian E65 puhelinta jonka hinta suomessa on 430 euroa. Nyt löysin netistä multitexx.de nettikaupan joka myy sitä 315 euroon!! Tietääkö kukaan onko kyseinen kauppa kuinka luotettava. Kertokaa myös jos on jostain muusta kaupasta positiivisia kokemuksia. Itseltä kun tuo saksa ei oikein taivu mutta 100 euron säästö kiinnostaisi.. :)

2. tmm68

tmm68 Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen muutaman puhelimen Saksasta ostanut ja lähes aina niissä on kytkynä määräikainen liittymä mukana. Toki puhelimen saa ilman liittymääkin, mutta silloin hinta voi olla suurempi. Lisäksi kannattaa olla tarkkana sääntöjen kanssa tai muiden kytkyjen.

Ko. verkkokauppa on minulle tuntematon, mutta eiköhän googlettamalla (google.de) käyttökokemuksia löydy

3. frankku

frankku Regular member

Trophy Points:
    26
    Kieliversion päivitys skandinaaviseen maksaa 35€, fyi.

4. mcaatos

mcaatos Member

Trophy Points:
    11
    No tuossa ei mielestäni ole liittymää mukana vaan se on 315 euroa plus 23 euron toimitusmaksut. Ja enpäs löytänyt oikein mitään tietoa kyseisestä nettikaupasta englannin kielellä niin siksi kysyin jos jollain olisi kokemuksia.

5. PetoZzi

PetoZzi Member

Trophy Points:
    16
    Nii jos on tumpelo ja vie liikkeesee :) Nopea operaatio kotona tehtynä!

6. frankku

frankku Regular member

Trophy Points:
    26
    Pystyykö sieltä Nokian sivuilta lataamaan myös toisen kieliversion kuin sen minkä puhelimessa jo on? Mä olin siinä uskossa että ei voisi, pitääpä käydä tutkailemassa tilannetta.

7. PetoZzi

PetoZzi Member

Trophy Points:
    16
    Kyll ainaski mie oon pystyn.. oli jenkeist raahattu luuri tos vast ja päivitin sen suomes.. hain nokian sivult normaalist ton softan ja ja päivitin sil..

Share This Page