Joo eli olisin tarvitsemassa uutta konetta, jolla pitäisi pystyä : - Pelaamaan vanhoja ja joitakin uusia pelejä (Warrock, WOW, BattleField Bad Company 2, MW2, yms. - Editoimaan videoita (Sony Vegas, Adobe After Effects) - Katsomaan youtube videoita samalla, kun pelaa Ja tarvitsen myös käyttöjärjestelmän ja näppäimistön. Tälläistä olen ajatellut nyt : http://www.aijaa.com/v.php?i=5939880.png Olen ajatellut laittaa toisen näytönohjaimen crossfire - tilaan tuossa myöhemmin. Sen takia noin kallis emolevy. Amd Phenom II 545:den valitsin, koska budjetti ei antanut 555be:lle periksi, ja en tuosta be toiminnosta tule hyötymään, kun en oikeastaan kellotella aio. Osat ovat jo tilauksessa, mutta niitä voi vielä muuttaa. - Kiitän kaikkia jo etukäteen vastauksista!
Vaihda virtalähteeksi mielummin tämä: http://www.jimmspc.fi/tuote/SST-ST50F-ES Varustettu uudemmalla standardilla: 80% hyötysuhde, hyvä 12V linja Virran jakaminen kahdelle näytönohjaimelle saadaan aikaan molex jatkopiuhalla, joka sitten jakaa virran molemmille. Yleensä tälläinen piuha ilmestyy näytönohjaimen mukana.
Hei! Kiitos vastauksista! Lähetän jimmsin kavereille sähköpostia ja kysyn, mitä ovat mieltä osan vaihtamisesta, sillä olen tilannut koneen jo pari päivää sitten, ja haluan osat mahdollisimman pian. Jos tämä ei viivytä aikataulua vaihdan sen tuohon, ja onhan tuossa toisessakin 80% hyötysuhde? Onko tuo virtalähde kuitenkin toimiva ja hyvä kahdellekkin näytönohjaimelle? Ja vaihtaisin myös näytönohjaimen, mutta budjetti ei riitä, niinkuin jo kerroin. Onko tuosta Amd Phenom II 545:destä saada neliydin muuttamalla biosista yhtä asetusta? Jostain olen kuullut tuollaista. Mutta kiitos vastauksista!
Itsellä identtinen paketti ja hyvin toimii. _Kooma_ osaa nämä asiat, jospa eksyisi tällekkin threadille.
Voi olla että tämä viesti on jo myöhässä, mutta jimmsin sivuilla voit vaihtamaan itse ostoskorisi sisältöä,ellei niitä ole jo lähetetty. Eli kirjaudu sisään, klikkaa "Tilaukset" ja valitse oma tilauksesi, jos tilaus on muokattavissa, niin alareunassa on painike, jota painamalla voit muokata tilaustasi. Sähköpostillahan tämä onnistuu myös, mutta näin se käy ainakin jatkossa helpommin
En ole rekisteröitynyt Jimmsin järjestelmään, koska olen sopinut heidän kanssaan, että tulen hakemaan osat sitten, kun osat ovat Helsingin myymälässä valmiina, ja maksan siellä paikan päällä.