Olisin ostamassa uutta tietokonetta, itselläni ei ole mitää konetta nykyään. mulla ei ole paljoo mitään haisua tietokone osista että jos ehdottelisitte osia. kaikki muut osat paitsi näyttö, näppäimistö ja hiiri.Budjetti olis se 400-600€ =)
Tuo on sen verran suuri haarukka prosentuaalisesti että koneita saa eri käyttöön kummassakin ääripäässä. Onko hyöty- vai pelikäyttöön? Tarvitaanko enemmän elokuvien katselemiseen, esim. Blu-Ray? Jne. Tässä olisi vaihtoehto pelaamiselle. Hintaan kuuluu koneen kasaaminen, Windows:in asentaminen ja koneen testaaminen. Hintaan kuuluu 1v huoltotakuu. ( www.multitronic.fi ) Code: AD785ZWCGHBOX AMD ATHLON X2 7850 BLACK EDITION 1 € 57,15 90-MIB7C0-G0EAY00Z ASUS M4N78 PRO 1 € 78,15 KVR800D2N6K2/4G 4GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL6 DIMM KIT2 1 € 43,30 WD5000AADS WD CAVIAR GP 500GB SATA2 32MB INTELLIPOW 1 € 47,65 CMPSU-400CXEU CORSAIR PSU 400W 12CM ATX12V2.2 80+ 1 € 50,90 6C29BS-UG COMPUCASE MIDI BLACK ATX W/O PSU 1 € 29,45 66I-03554 VISTA HOME PREM SP2 64B FI DVD OEM(1) W7 1 € 117,60 MULTI-ASSEMBLY-PC Tietokoneen esiasennus 1 € 50,00 CGAX-46724DDC CLUB 3D HD 4670 PCIE 1GB GDDR3 2X DVI+TV 1 € 72,10 GH22LS50RBB LG DVDRW 22X SATA BLACK BULK NERO LS. 1 € 22,95 Yhteensä € 569,25 Jää alle 580€ postituksen kanssa. Huomaa että tuon Windows Vistan saa päivittää ilmaseksi Windows 7:aan. Hinnan pitämiseksi alhaalla valittiin peruskotelo mutta hyvä virtalähde. Jos menee esim. toimistokäyttöön tai mediakäyttöön niin sitten muuttuu paketti, mutta esim. blu-ray / pelikone yhdistelmä on aika vaikea tähän hintaan tehdä, peliteho tippuu väkisin. Ylläoleva paketti tietenkin taittuu loistavasti myös toimistokäyttöön mutta jos et sillä pelaa niin on vähän ylimääräistä hintaa tuossa, ei kovin paljoa mutta kuitenkin.
Enimmäkseen se olis semmonen perus kone et kyl mä joitain pelejä pelaisin ja enimmäkseen pörräilisin netissä ja lataisin jotain ohjelmia yms.
Eli siis tuo sfxman:in ehdotus on pelikone, mutta onko siinä blu-ray:ta tai jotain semmoista koska en tarvitsisi semmoista että se olisi ihan turha mulle.
Ei ole Blu-Ray:tä, vain kirjoittava DVD-asema. Hyvä kirjoittava nykyään enään vähän päälle 20e joten halvempaa ei varmaan edes kannata etsiä. Kyllä noita DVD/CD levyjä tulee kuitenkin tehtyä joskus. Blu-Ray asema olisikin jo vähintään 80 euroa kalliimpi.
ookkei, mut tätä juttuu en oikee osaa et tilaanko noi ihan kaikki tosta vaa, ja et miten se toimii se kasaus juttu et tuleeks ne johonki ja ne kasaa sen ja mä haen sen jostai ???? :S
Kaikki tilataan vaan, ja muista se esiasennus koska muuten tulee postissa osina. Ellet pääse ihan Vaasasta hakemaan, niin sitten valitset postipaketin (Postipaketti). Se kasataan ja testataan sulle, sitten se tulee postiin. Lyövät koneen mukaan kaikki CD/DVD:t ja ohjekirjat tietenkin. Jos valitset postin ovelle (Ovelle-paketti) asti niin tulee kotiin, sitten pitää olla kotona ellei valitse sen toisen kotipaketin että saat määrätä kellonajan. Muistat vaan valita sen esiasennuksen siihen mukaan. Kun tilaat, tarkista nyt että noi koodit (esim. prosessorin AD785ZWCGHBOX) täsmää ettei tuu jotain nimeltään samanlaista mutta oikeastaan eri tavara.