Tällainen tässä valmiina. Synninpäästöjä, kehuja, moitteita ja uuden aikakauden toivotuksia jäsenille, Ylläpidolle, Moderaattoreille, kaikille säädyille. Vapaasti ja rohkeasti! Aikaa on toki vielä (30.12. -16) mutta osaltani kiittelen koko Foorumin olemassaoloa. Tietoisuus on karttunut kummasti lukiessa ja selvää ottaessa näitten romppeitten kanssa. Hyviä tyyppejä ja laittelevat ok juttuja. Kiittäisin myöskin muutamia jäseniä joidenka kanssa ollaan tehty pieniä kauppoja, homma on toiminut hienosti. Omalta osaltani jo nyt toivotan kaikille hyvää loppuvuotta ja kaikkea hyvää vuodelle 2017.
Hyvät uudet vuodet vaan kaikille. Meni pitkä putki rikki tänä vuonna kun tulee uusi vuosi vietettyä kotosalla. Viimeksi olen kotona uuden vuoden viettänyt joskus ala-aste ikäisenä. Menee se näinkin kun jouluna saa aina kierrellä paikasta toiseen.
Lama alkaa näkyä ja kuulua, ei ole näin vaisua pomminpauketta ollut vuosiin. Parempaa ensi vuotta kaikille tasapuolisesti!
Nykyään kun voi sanoa että silloin kun itse olin nuori. Niin ilotulitteet tuntuu muttuvan vuosi vuodelta vain huonommiksi ja kalliimmiksi. Asiasta toiseen Nyt kun vietetään satavuotis juhlavuotta. niin sanotaan nyt vaikka tässä ketjussa, että monista ongelmista huolimatta tää Suomi on vaan kyllä aika pirun hyvä paikka.