uusi xbox 360 ja modaus

Discussion in 'Xbox 360' started by wezo, Nov 6, 2008.

1. wezo

wezo Member

Trophy Points:
    11
    Ajattelin ostaa itselleni ihan aidon ja uuden xbox 360:sen. Tiedustelisikin nyt, että onko kenelläkään tietoa voiko nykyisiä uusimpia myynnissä olevia xbox 360 konsoleita saada ns. modattua? Olen tässä jo vähän perehtynyt aiheeseen http://krypt0n.50webs.com/ ja mietin nyt, entä jos ostamaani konsolia ei pystykään modaamaan... Olisi tietty helppoa jos saisi pelien varmuuskopiot toimimaan.

Eli jos jollakin olisi valaitsevaa tietoa nykyisestä uusien konsolien modaustilanteesta? Tieto olisi tarpeen.

-jusi

2. nikato

nikato Member

Trophy Points:
    16
    Modausta en suosittele, koska sen jälkeen xbox todennäköisesti bannataan livestä.

3. Asar

Asar Member

Trophy Points:
    16
    Minulla ei ainakaan ole vielä banaania tullut vaikka on ollut modattu konsoli jo melkein puol vuotta. ;)
    Ja jos ostat nyt 360 niin siinä on luultavasti LiteOn:in asema johon _MINÄ_ en ole nähnyt yhtään ohjetta/firmwarea, mutta en ole kyllä etsinytkään. Eli saatta olla jo tullu liteonillekkin mutta en tiedä.

4. jarkko.83

jarkko.83 Regular member

Trophy Points:
    26
    Löytyykö foorumilta modattujen xbox360:sen omistajia? Kaipaisin käyttäjä kokemuksia ja mistä modattu konsoli kannattaisi tilata? Onko vielä markkinoilla sellaista piiriä mikä toimisi ongelmitta liven kanssa?

5. Asar

Asar Member

Trophy Points:
    16
    Hep. Multa löytyy, mulla ei ole oikeestaan kun hyviä kokemuksia, alussa vaan ei meinannu ruveta varmuuskopiot toimii, mut syy oli huonot levyt. Itse ostin ihan prismasta ja päivitin itse dvd-aseman firmwaren, mutta jos et halua rueta sorkkiin omaa konettas, nii esim. modpiiri.comista saa. Piireihin en ole perehtynyt, mutta mielestäni ne ovat turhia, koska firmwarenp päivityksellä päästään samaan lopputulokseen.

6. litte

litte Regular member

Trophy Points:
    28
    mitä merkkiä käytät boxissasi?

ostin verbatimin 4x dual layer levyjä mutta ei toimi netistä ottamani pelit.pal pelejä oli mutta kun ne oli poltettu niin vaikutti siltä että ne olisi ollu ntsc formaatissä,modautin xbox360:n modpiirillä ku se on tuossa lähellä. tulee teksti : TO PLAY THIS DISC,PUT IT IN AN XBOX 360 CONSOLE

7. Asar

Asar Member

Trophy Points:
    16
    Ai siis levyissä, Verblatimia käytän ja tuohon ongelmaasi en ossaa nyt vastata. :p

8. Ace_365

Ace_365 Regular member

Trophy Points:
    26
    litten poltot ei toimi, koska käytössä on väärät poltto-ohjelmasta. Ei siitä sen enempää, koska litte teki jo oman ketjun aiheesta.

Share This Page