Hei! Minulle on jälleen kerran koittanut aika höllätä kukkaron nyörejäni ja törsätä. Siis ostoksen kohteena olisi tällä kertaa näytönohjain ja mahdollisesti emolevy. Olen ollut huomaavinani näytönohjaimen vanhenemista pelatessani eräitä pelejä ja olen päättänyt päivittää pelikoneeni näytönohjainta, mutta en osaa sanoa kuinka paljon sitä olisi järkevää päivittää ja tarvitsenko samalla emolevyn/virtalähteen vaihtoon? Alla hieman koneen speksejä. Lisään listaan myös prosessorin, jotta voisin välttää "pullonkaula" efektin. GPU Asus GeForce GTX 660 TOP DCII CPU i5-4670K 3.40 @ 4.20GHz Emolevy ASUS Z87-K LGA1150 Virtalähde XFX 550 PRO Core Edition 80+ Bronze
Näytönohjaimia uudella valmistustekniikalla. Selvästi nykyisiä parempia, mutta kukaan ei tiedä milloin niitä saa. Alkaa vähän vaikuttamaan että aikaisintaan kesällä.
Esimerkiksi Radeon 380X Eipäs olla liian pessimistisiä AMD is expected to introduce the R9 380X early this year. http://techreport.com/news/27664/evidence-points-to-radeon-r9-380x-with-high-bandwidth-memory