eli olen ensikertalainen täällä mutta asiaan eli etsin uutta ihan hyviä osia kun keräilen että saisin hyvän koneen kasaan mutta ei ole rahaa ku ei ole ikää töihin eli etsin huuto.netistä ja nettimarkkinoilta löytöjä halvalla kun olen vasta 12v eli pyytäisin jos löyttäisitte jotain niin ilmottaisitte kiitokset valmiiksi
Elielieli. A) Oikea triidi: http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215 B) Täytä tämä ylläolevaan triidiin: Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd
täl hetkel noin itellä rahaa 80e mutta yritän saada koka ajan lisää rahaa ja ei mulla kiire oo niitten osien kannssa
Käytettyjen osien kanssa oma riskinsä; miksi ne ovat vaihdettuja? Eikä mitään takuuta. Tuttavalta toimiva kone voisi olla vaihtoehto eli jos prakaa puolen vuoden sisään niin rahat takaisin. Halpaa ja hyvää kun ei ole olemassa...