Eli ois hakusessa uusia seikkailu/toiminta/roolipelejä, tän tapaisia: Fallout 3 Metro 2033 Borderlands Just Cause 2 GTA IV Mafia 2 Paitsi että älkää suositelko kauhu/seikkailupelejä kuin nuo fallout ja metro, en tykkää sellasista missä pelästyy ja pitää tappaa jotain monstereita. Mieluummin ihmisiä.
Omistan myös jo noi BC2, MW2, AC2, mut joo kait ton tapasia myös etsin... Tota Call of Juarezie vois koettaa, en vaan oo edes ikinä kuullut siitä...
Call Of Juarez on ihan hiton hyvä peli kyllä Tai no, itse en oo liiemmin aina pitänyt ko. pelistä. Pitäs innostua uudestaan. Sama juttu, ihmisiä mieluummin laittaa matalaksi kuin mitään pirun alieneja. Crysiksestä pidin muuten, mutta alienit pilas. Sen takia Far Cry 2 onkin mun suosikkipeli. Siinä yhdistyy hyvin Just Cause 2-tyylinen vapaus jossain aavikkokuusessa ja BC2-tyyppinen armoton räiskintä mitä erilaisimmilla aseilla. Plus vielä maailman toiseksi parhaat grafiikat. Vain Crysis vetää viidakoillaan edelle. Eli Far Cry 2 ja Just Cause 2 mun suositukset. Yhteensä reilusti alle viidelläkympillä saat molemmat!
Mulla on jo molemmat.. Unohin ton FC2 mainita... Mut joo, toi crysiskin löytyy, ja oon samaa mieltä et alienit pilas senki... Mut taitaa olla sit pelattu parhaimmat tän tyyliset pelit läpi jo...
No onhan niitä, mutta kun me ei niitä myöskään muisteta Esim. Just Cause 1 jos sulla ei jo ole niin se on myös aika hyvä. Noin niinkuin vitosen peliksi. All Points Bulletin on myös ihan ok, mutta kuitenkin loppuviimeiksi aika hiton typerä. Sitten rupeekin jo mun muistamat uudet kuvaukseen sopivat pelit olla kerrottu :/
Aika huono veto suositella All points bulletinia, ottaen huomioon että pelin servuja ei enää ole. Privaattiservuja tietenkin löytyy, muttä päivityksiä yms. on turha odotella.
Ahaa, taas oppii uutta. Katsos kun koko peliä en ole varmaan ilmestymisen jälkeen pelannut, enkä sen jälkeen tapahtumia seuraillut niin en osannut tuollaistakaan odotella.
Monsterit eivät siis kelpaa. Harmi, sillä olisin ehdottanut Darksidersia. Kenties Mass Effect 1 ja 2 ovat sopivia, etenkin tuo toinen osa.
seikkalu pelejä vielä ois uncharted 2 ja tietty uncharted 1. nythän ilmeestyy toi uus Medal of honor, en kyl tiiä onko hyvä. jos hiiviskelyä kaipaat nii MGS 4 ois hyvä vaihtoehto. ite ainakin ootan tota black opsia kuin kuuta nousevaa.
Joo ääni black opsille, ilmestymispäivä 9.11.2010 Ja rupean sitten pyörittämään servua siellä, ostan palvelut Gameservers.comista joten saatte suomipalvelimelle 24/7 ja olen siellä adminina hyppimässä Siitä tulee sitten vain suomiservu että on mukava vähän suomalaisia näkystellä
Mukava suomipalvelin, tanskassa vai neuvostoliitossa serveri ja pingit pomppaa jo omalla servulla pariin sataan... Jees. Jos vaikka kaupanpäällisinä joskus sais ko. pelin niin vois hommaillakin.
Lähin serveri tulee joko hesaan tai ruotsiin. Joten pingeistä ei pitäisi olla kiinni. Uskon että koska Hesa on keskellä pohjoismaita = hyvä palvelin isolla kaistalla. Niitäkin servupaikkoja on laskettu tarkasti että kaikki saavat saman verran kaistaa servulleen. Ja ota huomioon IW ei tee tätä peliä vaan Treyarch. Treyarch on aina luonut hyviä pelejä. he eivät koskaan jätä mitään puolitiehen, kuten esimerkiksi IW teki.
Kaikki nykypelit on paskoja ja puolitiehen jääneitä, teki ne kuka hyvänsä. Ja muistelehan ekaa CODia, IW tehnyt eikä tosiaan ollut puolitiessä. Parempi kuin uudet räiskinnät ikinä kykenee olemaan.
Nykyäänhän näissä peleissä on yleensä se vikana, että ei tule uusia pelejä, vaan jatketaan sitä samaa vanhaa pienin muutoksin ja sitten uutta tuotosta kutsutaan täysin uudeksi peliksi "jota voi pelata aivan kuten itse haluaa". Näistä esim. L4D 2, MW2, BC2, Crysis 2, Dirt 2... (huomaa "2" jokaisessa) Siksi ei enää ole sellaisia pelejä joita jaksaisi hakata useita satoja tunteja kyllästymättä, pitää ostaa uusi heti perään. Sehän ei tietenkään pelin kehittäjää haittaa, you know what I mean? This is my opinion.
Saatat tykätä Mass Effect 1 ja 2. Itse ainakin pidän. Sopivasti toimintaa, seikkailua, roolipelaamista. Juonikin on hyvä. Tosin ykkösessä hieman parempi kuin kakkosessa.