Eli olen kokeillut Dvd Decrypterillä ja DvdFabDecrypterillä siirtää elokuvaa koneelle, mutta kummatkin ovat jämähtäneet jossain kohtaa..onko uusimmissa leffoissa jokin uusi suojaus ja jos on niin miten se pystyisi kiertämään...vai teenkö jotain yksinkertaisesti väärin ?...hieman vanhempien leffojen siirtäminen onnistuu moitteetta..
Kerropas näiden leffojen nimet, jotka eivät ole siirtyneet koneelle. Kyse on todennäköisesti juuri kopiosuojauksesta.
Kerro mitkä leffat sulla on jämähtänyt koska ainakin mulla on ollut monta punaista "kiekkoa" eikä yksikään ole valittanut mistään. Ihan DVDShrinkillä oon varmuuskopioita tehnyt.
Uusissa on tuo ARccOS kopionsuojaus, joita ei ainakaan shrinkki osaa hoidella. Tuosta jartn0n linkistä selviää koko stoori ja miten homman voi hoitaa DVDdecrypterillä. Ruotsalaisneitonen näköjään tuon pluginin on väsännyt. Suomesta ei yleensä moista pioneerihenkeä löydy. Miksiköhän.
Suomen väkiluku on 5,2 miljoonaa, joka ei maailmalla ole edes välttämättä suurkaupungin väkiluvun suuruinen (ei nyt välttämättä Ruotsissa, mutta muualla). Vähemmän ihmisiä = vähemmän osaamista, vaikka tuo prosentuaalisesti onkin ehkä enemmän kuin suurvaltioissa.
Todellakin... Kiitokset, jartn0, tuosta hyvästä linkista. Vaikka aluksi tuo sisältösuojan kierto vaikutti hankalalla, onkin kyseesä todella helppo prosessi. ...nyt ei siis enää haittaa vaikka välillä näkisikin "punaista"
Ainakin elokuva Layer Cake (http://akas.imdb.com/title/tt0375912/) on suojattua tuolla ARccOS:lla. ...hyvä elokuva muuten, kannattaa katsoa.
Joo, nähty on. Antoi muuten toivoa myös vuosikymmenten saatossa täysin vesittyneelle Bond-sarjalle, tämä pääosan esittäjä tarkoitan...
tänään tuli kaks elokuvaa vastaan mitkä ei onnistunu perinteisin keinoin. saa nähdä onko PgcEdit oikea lääke siihen... ko. kuvat on muuten "cinerella man" ja "santapeikko"
Vähän samantyylistä ongelmaa... Yritän tehdä pennuille oman levyn Disneyn Herkuleksesta... En nimittäin aio enää ostaa yhtään uuta 30€ hintaista dvdtä hajonneiden tilalle. Herjailee Shirnkki kopiosuojauksista ja siitä tod.näköisesti onkin kysymys. AnyDVD neuvoo flashaamaan dvd-aseman firmwaren? Asemana on NEC 3500AG. Voisko joku kertoa miten tämä tapahtuu ja tarvitseeko edes. Kyseessä lienee myös DVD-9 levy. Kiitos Edit: Olikin vain aivan sairaan kakkanen levy. Pesin sen ja sitten lähti oikein nätisti DVD decrypterillä purkautumaan.