Terve ! Tässä olen konettä päivittelemässä ja kattelisin tälläistä kokoonpanoa itseltäni löytyy jo -Geforce 8600 GT -Wester Digitalin 500gb kovalevy budjettina olisi rajana se 400€ Tämä on vain minun kokoonpanoni, jos teiltä löytyy parempia ehdotuksia tällä budjetilla nii laittakaas tulemaan ps. en tarvitse kuin nuo osat mitkä kuvassa näkyvät (prossu,emo,muistit ja koppa missä olisi poweri)
Emolevyvalintasi ainakin on totaalinen floppi. Tuolla budjetilla itse pistäisin tulemaan seuraavat osat Nettori.org:sta: Phenom II X4 920 boxed (201,96e) Asus M3A78 (66,95e) 2x Kingston KVR800D2N6/2G 2GB DDR2-800 CL6 (2x 13,77e) Antec Sonata III 500W (94,93e) = 391,38e + postikulut kotiovelle 15e Ongelma tässä suunnitelmassa tosin on, että Phenom II -prosessoreja alkaa saada hyllyltä vasta parin viikon päästä.
juu kiitos ehdotuksesta. Mutta tarkoitus olisi tilata kone tässä parin pvn sisällä ja olisi hyvä tuolta Jimm's PC-Storesta ne hinnat ottaa, kun sieltä minä osat tilaisin (http://www.jimmspc.fi/)
Suhteessa törkeästi hinnoitellut muistivaihtoehdot pakottavat siinä tapauksessa tekemään semmoisen ratkaisun, että vaihdat nuo "Gaming Experience" -mainospuhemuistit A-Datan 2x2GB kittiin (49e) ja emolevyksi pitäisi hankkiman Gigabyte GA-EP43-DS3L (91e).
eli siis vaihan nuo sinun antamat setit tuohon minun ostilistaani? ja mitenkäs tolla setupilla pyöris sit pelit?
Yhtä hyvin kuin nykyiselläkin koneellasi. Vaihda näytönohjain sitten, kun saat enemmän rahaa käyttöösi, esimerkiksi helmikuussa ilmestyvään HD4900-sarjalaiseen.
no eikös niitten pitäs toimia ehdottomasti paremmin itelläni tälläinen 5v vanha pakettikone AMD athlon 3500+ geforce 8600GT 1Gb 300MHz emosta ei tietoa Et eiköhänne toimi paljon paremmin ku toi näyttis ja prossun välinen paska jää pullonkaulaksi
Riippuu pelistä. Nykyiset FPS-pelit eivät juurikaan nopeudu johtuen vanhan näytönohjaimesi hitaudesta, mutta joku prosessoririippuvainen RTS-mättö kokee kyllä mukavan tehobuustin.
no jos sitä uutta näytönohjainta jälkeenpäin ostaisi nii eikös nämä uudetkin pelit toimisi ihan hyvin?
Prosessoritehosyöppöä GTA IV:tä lukuun ottamatta kaikki nykypelit. Phenom II:n kanssa toimisi sekin muitta mutkitta.