Budjetti: 1200€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse jos on huomattava etu koneen tehoon nähden. Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Raskas pelaaminen ja streamaus Aiotko kellottaa?: Mahdollisesta tuleveisuudessa Mitä on jo valmiina?: kajarit, headset, hiiri ja näppäimistö. Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ei väliä Muuta huomioitavaa: -Koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten
Kasaat itse ja saat huomattavan edun, kun tilaat saksasta... Tarjous, joka kannattaa hyödyntää heti Fractal Design R4 84,90€. Laita siis kotelo suoriltaan tilaukseen, koska voimassa ainoastaan tämän päivän / 9kpl jäljellä. Streamaus + iso SSD = AMD settiä melkeimpä, paitsi hinnat noussut saksassa... Intel kehiin... Kauppa: Mindfactory (Saksa) = Uusi Intel Haswell i5 4670K = Hyvä ja järkevän hintainen emolevy = 8GB muistia = Tehokas ja hiljainen cooleri = 256GB SSD + 1TB kovo = 550W Laadukas ja hiljainen poweri = Uusi Nvidian tulokas GTX 770 Hyvällä jäähyllä + Kotelo Fractal Design R4 (Tarjous / normi hinta 99,90€) + Windows 7 tai Windows 8 + 30€ postit Toimitusaika: n.7 arkipäivää Maksutavat: Tilisiirto / Visa / Paypal Verotus: Saksassa alv 19% ja EU sisäisessä kaupassa ei tarvitse maksaa lisää Sama setti suomesta maksaa 1300€ - 1500€, joten harkitse Saksaa. Budjetti ylittyi liikaa? Vaihda SSD pienempään 128GB SanDisk Ultra Plus.
Hiiulihei ja lippu salkoon Lurluck, nyt tsekkasit tarjouksen, Delvish klikkaa tuo äläkä ihmettele yhtään.
Esim GA ilmoittaa ettei Xeon tuki ole varmaa Haswell kannalle, siellä olis joku oma emonsa tuohon, Asus ei tunne koko prossua? En uskaltais vetää tommoista, jollei emo tunnista kiweä.
Gigabyte H87-HD3 (emo jota useimmiten Xeonin kanssa ehdotan) ainakin tukee. http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-support-popup.aspx?pid=4516
Itselläni on täysin identtinen kokoonpano Lurluckin ehdotuksen kanssa (keskusmuisteja lukuunottamatta) ja täytyy sanoa että hyvin pelittää. Tuo HR-02 Macho on muuten siitä jännä että pyörii vakiona vain sen 500RPM, joten ekalla bootilla tulee CPU Fan erroria, pitää säätää BIOSista oikeat min. rajat.
Oliskohan nyt kuitenkin kytketty väärään liittimeen emolla se tuuletin kiinni?... Tuollaisesta en ole itse koskaan kuullukkaan kyseisellä coolerilla...