Eli olen hommaamassa uutta emolevyä. Pitäisi olla hyvät mahdollisuudet ylikellottaa. Mikä kanta olisi hyvä, mihin kannattaa rahansa sijoittaa? Budjetti olisi 300€ vähä ylikin saa mennä. Ehkä hommaan toisen näytönohjaimen rinnalle, missä saisi olla crossfire ja sli tuki samassa. Eikä tarvisi heti päivittää. Kiitos vastanneille!
Anteeksi et laitoin viestin hätäisesti. Tolla 300€ pitäisi saada joku hyvä emolevy, kannalla ei ole niin väliä mikä on pitäisi soveltua pelaamiseen ja pitkällä tähtäimellä ettei tarvi päivitellä emolevyä tai prossua ihan heti ja ATX tietenkin. Pitäisi saada pelit pyörimään täysillä. Pelkkä emolevy siis. Prossun budjetti olisi 300€ myös. Kiitos!
Eli ollaanko sitä kokonaan uutta konetta hankkimassa? Tää ois hyvä täyttää vaikka hommaisitkin vain prossun ja emon niin porukka pystyy auttamaan enemmän: Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd
Budjetti: 1000-1500€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse. Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: EI. Käyttötarkoitus: Raskas pelailu Aiotko kellottaa?: Todella Mitä on jo valmiina?: Fractal tornikotelo, näyttö, näppäimistö, hiiri, käyttöjärjestelmä ja kuulokkeet. Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -Saksasta tilaus onnistuu