Hei! Elikkä tarkoituksena oli ostaa mahdollisimman halpa kone jolla pyörii lähinnä CSS ja Left 4 Dead. Grafiikka asetukset olen valmis laskemaan ihan alas ja nillä ei ole merkitystä. Kone kaikkineen saa maksaa eniintään 650€ Mutta siitä näytön raha pois eli 150€ jolloin jää hintaa 500€, mutta käyttis ja kasaus vie rahaa noin 140€ joten keskus yksikkö saa maksaa 360€. Kone ei tule todellakaan pelkkään pelikäyttöön vaan riittää peruskäyttö ja välillä pelailu. Tämmöisen ole itse kasannut. INTEL DUAL CORE E5200 2.5GHZ ASUS P5KPL-AM ASUS EAH4650/DI/512MD2 KINGSTON 4GB DDR2 800MHZ ANTLER MATX TX-363 + 400w SAMSUNG 500GB SATAII 16MB SAMSUNG SATA 22X DVDRW 345€ Tämmöinen tuli tehtyä mitäs sanotte? Minusta tuo näyttis ei nyt aivan mikään ihan avuton ole ja usko pytyväni pelaamaan sillä ainakin CSS. Kuulemiin!
No muokkasin tätä pakettia pikkusen eli vaihdoin ton kotelon tämmöseen. INTEL DUAL CORE E5200 2.5GHZ ASUS P5KPL-AM GeForce 8600GT KINGSTON 4GB DDR2 800MHZ MICRO-ONE MO-83 ATX + 500W SAMSUNG 500GB SATAII 16MB SAMSUNG SATA 22X DVDRW Oisko toi Micro One yhtään parempi? Ja vaihoin mä sit näyttiksenki onko toi parempi ku toi äsköne?
Kun itse olin osissa konetta ensimmäisen kerran ostamassa, niin tällä(ja muillakin) foorumeilla kerrottiin virtalähteen olevan koneen ehkä tärkein osa. Eli jos powerissa haluaa hiemankin säästää, niin Chieftecci tai Sonata III powerilla kehiin. Kuitenkin kannattaa mielummin vaikka kotelossa kuin powerissa säästää. Sillä jos poweri poksahtaa, niin tod. näköisesti muutkin komponentit paskana. En suosittele micro-oneakaan, vaikka ei kyllä kokemusta ole