Hei Olen tässä jo pitempäänki seurannut näitä koneiden kyselyy täällä mutta silti tuli vastaan, jotain mikä vaikeutti minun päätöksiä. Elikkäs tämmöstä konetta osina olen mietiskellyt. Corsair HX 520W tai enermax 525W Western Digital Caviar Black 640Gt Foxconn A7DA-S, 790GX, AM2/AM2+ DDR2 1066Mhz 2x2GB ATI HD4870 1Gt Samsung SH-S223Q AMD Phenom II X4 940 BE joku am2+ jäähykin Kotelo P182B ja Vista home prem 64 löytyy jo. Olen sitten miettynyt onkos toi muisti järkevää lainkaan ottaa 1066Mhz, kun olen miettinyt kellotavan tuota prossuu, elikkäs onkos siinä mitään isompaa etuu 800 Mhz nähden? Emoakin voin kyll vaihtaa kunhan pystyy toisen näyttiksen laittaa joskus rinnalle. Poweri taitaa piisata viel vaikka pistäisinki toisen 4870 rinnalle? Jos kokoonpano ei muutu juuri niin tämä kokoonpano näyttäis olevan edullisin jimis jos ei saksaa oteta huomioon. Syy tähän on valitsemani emolevy, jota ei monesta verkkokaupasta löydy. Kiitos valmiiksi aktiivisille auttajille!
Ota vain tuo 1066Mhz-kammat. Kellotuksessa 800Mhz-kammat eivät tule heti vastaan, mutta on parempi olla että on pelivaraa. Osissa ei ole vikaa, uusi piirikin on emossa. Poweriksi ottaisin HX520:n, jonka saa oheisesta linkistä edullisemmin (Jimmssistä). Ei ole moitittavaa, eikun kaupoille.
Joo serkkuni, joka tälläkin foorumilla seikkailee, on kellottanut E8500:sensa 4,3 Ghz:n 800 Mhz:n muisteilla, mutta ei pääse 4,4 Ghz:n, kun muistit ottaa kuulemma vastaan.
Kiitoksia vastauksista, joten muistin otan tota 1066Mhz. Mutta siihen ei tullu vastaust viel et piisaaks toi poweri tohon cf sitten? Huomenissa taitaa lähtä tilaukseen kun palkkakin pitäis tulla
Riippuu mitä laitat CrossFireXiin. Veikkaan että 4850 tai 4870 CF:n jaksaa, mutta 4870X2 CF:fää se ei jaksa. HX-sarjalaisista hyviä kokemuksia, oma HX620 on aika vakuuttava tekele. Otithan tuosta linkistäni powerin, säästät muutamia euroja ?
Joo taitaa mennä pariin verkkokauppaan tää tilaus ja kun jimmsis on tää 5€ postari tarjous niin ei tuu kauheena kului. Mutta emoa, muistii ja tais olla noctuakin niin ettei heti oo kun tuularit oli tulossa, tai no muistia kyll olisi tuolla kuhan osaisi valita kunnon setin Ai kiitoksia wintoosa 4GB 1066MHZ DDR2 NON-ECC CL7 DIMM KITX2 taitaa ajaa muistin homman tää Kingstonin setti Niin olisikos järkevää päivittää toi virtis tohon 620hx se ny kuitenki nostaa hintaa aika lailla vai jätänkö vain pois laskuista aluksi toi CF?