Nyt ois tarkotus ostaa uus kone ku rupee tää iki vanha koneen paska kyllästyttää ku päivityksiä ei voi edes ladata ettei kone menis niin paskaa kuntoo että ei saa käyntiin!! Eli Tarkotuksena ois ite kasata kone mutta kaverini tekee sen puolestani kun sille tuttua hommaa jos vain suinkin sílle käyy että kasaa. Niin tarvitsis apua osiin että minkälasiet osat siihen ostaa. Eli ois tarkotuksena saada joku tehokas pelikone jossa pyörii monet erilaiset pelit ja ei vanhenis ihan heti. Muistia sais olla ihan reilusti siinäkin kanssa. Näytönohjain saa olla kyllä kanssa hyvä jotta pelit ei olisi aivan ihan pikselimäistä sahalaita paskaa!! Itse en tiedä kovin paljoo koneistten osista minkälaiset ne pitäis olla. ja budjekti ois siin 800-1000 eurossa. Kuten sanoin niin kone ois tarkotuksena kasata hyväksi pelikoneeksi. Haen tällä mun hyvin sekavaisella tekstillä että mimmoisia osia kannattaa ostaa ja että osat käyvät yhteen. Kiitos vastanneille jo etukäteen Ps. Toivottavasti joku saa ees selkoo tästä mun hyvin "selvästä" teksistä Asiat ihan miten sattuu pomppii asiasta toiseen.
Tässä yksi paketti, jota taidetaan tarjota kaikille Ja Jimm'siltä saa 50€:n lisähintaan koneen kasattuna. Ja jos saa viilata pilkkua, niin se on budjetti