Uutta konetta hankkimassa ja kone tulisi lähinnä pelikäyttöön eli tehoja saa/pitää olla. Kannattaisiko koota itse kone ja mikä käyttis kannattaa valita XP/Vista? Mistä kannattaa lähtee liikenteeseen jos kasaan itse koneen?
Itse kannattaa katsoa komponentit mut kasaavat liikkeessäkin 50e jos ei itse halua yrittää. Vista 64-bit kannattaa ottaa käyttikseksi koska tukee yli 4GB muistia. Liikkeelle voit lähteä siitä et kerrot budjetin mitä on laittaa pelkkään kekusyksikköön niin kasataan sinulle kone. Itse ei välttämättä kannata suinpäin lähteä tilaan jos ei ole ennen tehnyt sitä.
800€ olisi tuo katto eli ei kaikkea tietty tarvi käyttää jos halvemmalla saa. Näyttö on juuri hankittu eli siitäkään ei tarvi huolehtia. Vanhassa koneessa on 2 cd-asemaa,niin ajattelin ottaa siitä toisen käyttöön uuteen masiinaan.Onko muuta mitä voisi hyödyntää vanhasta koneesta? Ja tuleeko koneen rakentaminen halvemmaksi kuin valmiin ostaminen? Olen saanut aikalailla erilaisia vastauksia puolin jos toisin? Cd-aseman uudelleenkäyttö kuulemma säästäisi jo n.100€.