Uutta konetta olisin ostamassa pelikäyttöön. Hintana n. 1100€ sisältäen Windowsin ja näppäimistön. Näyttö ja hiiri löytyy. Ainut ongelma on se, että mulla on lahjakortti Verkkokauppaan, jolla pitäisi ostella tavaraa tähän. Eli mahd. paljon pitäisi olla osia verkkiksestä, totta kai muualtakin voi olla, jos paljon halvemmalla saa. Mieluyiten varastossa olevaa tavaraa.
Verrkokaupasta: Jimssistä mukaan: Joku voi hienosäätää jos haluaa, mutta helvetin hyvä paketti näinkin. Kasaamaan joutuu itse, mutta se ei liene ongelma. ((osia myös valittu varastosaldon mukaan))
Ite mietin tuollaista tuon RatConin ehdotuksen pohjalta. Vaikuttaako hyvältä? SSD olisi kiva, että saa Windowsin + pari peliä siihen. Tuo varmaan pyörittää helposti kaikkia nykyisiä pelejä?
Hyvältä näyttää. Onko kellotuscooleri tarkoituksella mukana? Entä onko erityistä tarvetta Extreme4 emolle?
Ajattelin, että enköhn mä niitä kelloja nostele lähes satavarmasti jossain kohtaa, joten se olisi hyvä olla mukana jo valmiiksi. Mitä eroa noilla Pro ja Extreme emoilla on? Otin tuon Extremen, koska oli jossain suositellussa kokoonpanossa täällä.
Lähinnä erona on tuki useammalle näytönohjaimelle. Myös kellotukseen sopinee paremmin. Kun olet kellottelemassa, niin sitten tuo paketti näyttää varsin hyvältä.