eli ajattelin rakentaa uuden koneen missä saa olla intel i7 prossu ja blue-ray asema ja todella hyvä näyttis mikä jaksaa peliä pyörittää täydellä grafiikalla ja muistit saa olla sen verran mitä emo tukee kotelon olen jo valinnut mutta voi laittaa ehdotuksia olisin todella kiitollinen jos joku laittas kone paketin tähän ketjuun mikä olisi hyvä ym käyttis saa olla windows 7 kiios etukäteen vastanneille
kyllä mää osaan kasata koneen mutta kellottaa en osaa pitäskö olla parenpi prossu cooleri ?? ääni kortti onko tuossa hyvä [HUOM] ovatko kaikki osat yhteen sopivia biossin kans koska en osaa päivittä biosia tuo kotelo ajattelin sitä jo aikasemmin ostaa eli tuon kotelon voi listasta ottaa pois koska ostan sen ekana ja sitte osat erikeseen kaikki kerralla eli tuon kotelon tilalle vois jotakin laittaa
Kellotaminen ei ole kovin vaikeaa, että tuonkin saat helposti 4ghz kellotettua kunhan ostat vaan prossucoolerin esim. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/NH-U12P-SE1366 ja netistähän löytyy aika paljon ohjeita vielä kellotukseen.
Halvempaa emoa katsoisin suoraan, esim. P6T SE jolla kellottaa aivan näppärästi. Kotelossa voi säästää ottamalla Antec Three Hundredin ja onko Blu-ray asema pakollinen. Itse ostaisin sen ainakin myöhemmin. Jos saa tarpeeksi laskettua hintaa voisi 5850 Crossfire olla mahdollinen ja se on selkeästi tehokkaampi kuin yksi 5870. Ja tuo Noctua on todella hyvä kellotusta ajatellen.
Onko noin kalliissa koneessa järkeä, josset edes osaa/Tiedä mikä on BIOS, miten se päivitetään jne.. :| Ja jos kellottamisesta et TIEDÄ MITÄÄN, niin omg.
Onpas taas tosi järkevä kommentti kun lähdetään näköjään siitä liikenteeseen että kaverin pitäis suoraan tietää kaikki kaikesta. Arvaapas paljonko mie tiesin vuossitten koneista. En melkein yhtään mitään. Paljonkos itse tiedät kellottamisesta?
siis kyllä mää biosin asetukset tähänki koneeseen laitoin kuntoo mutta se kellottaminen että pitääkö volttimäärät säädellä ja jotaki muuta että en polta prossua =) siis tuosta paketista saa miinustaa sen kotelon koska ostan sen erikseen toi 1000-1500€ max on osiin tarkotettu ja siihe mukkaan windows 7 home premium 64 bit onko tossa emossa hyvä ääni kortti
Miten tai mistä voi oppia tietämään koneista niin paljon että osaisi kasata koneen ja tietäisi mitä mikäkin komponentti tekee koneessa? Minulla on pelikone josta en muuta älyä kuin ON/OFF napin toiminnan.
261€ emolevy crossfire/sli ominaisuudella... *Hakkaa päätää pöytään* *slaps mmiika around a bit with a large trout* Jos todella haluat noin kalliin, josta saisi helposti 400€ pois ilman paljoa tehonlaskua niin onnea sinne. Voisitko ostaa minullekin jotain, kun rahoja riittää?
Whasssup joulu pukki asuu korvatunturilla laita toive listaa rahaa jos se vaikka antaski sulle rahaa mutta mää en XDXDXDX mutta kiitokset kokile suuresta avusta ja mmiikalle viel yks tyhmä kysymys tukeekos tuo emolevy ram muistia 6x2