Tarkotus ois rakentaa kone pienellä budjetilla, jonka pitäs pyörittää noita BF3sta ja jotain semmosia :d Budjetti: 400-500 Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Pelaaminen Aiotko kellottaa?: Todennäköisesti Mitä on jo valmiina?: 2x 4gb ddr3 1333MHz RAM, DVD asema, käyttöjärjestelmä. Ostettavat oheislaitteet: - Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Ei tarvi Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: -GTX 660 ja Amd athlon x4 II 750k Muodostaa pullonkaulan joten prosessoria päivitellään myöhemmin. -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Mielellään suomesta osat, ellei tule halvemmaksi muualta. -Ajattelin tilata cdon.fi, mutta esim jimmssit ja sentapaset käy ihan hyvin Tässä osia mitä olen kattellu: Virtalähde: Corsair Power Supply CX500 500W Grafiikkakortti: MSI GeForce GTX 660 OC Twin Frozr III 2gb Emolevy: FM2-A75MA-E35 Prosessori: AMD Athlon X4 II 750K Kovalevy: Western digital caviar blue 500gb Kotelo: Cooler Master Elite 310 tower Oilisiko muita 450-500 e koneita jotka on hyviä/ Mitä mieltä noista osista mitä oon toho kattellu / Pitäisikö jotain parannella / Onko osat varmasti yhteensopivat. En ole aikaisemmin ikinä rakentanut konetta, Sen verran tiedän mitä netistä oon lukenu. Kiitos.
1. Unohdat Corasairin CX-powerit samointein, yks huonoimpia malleja mitä löytyy. 2. Miksi FM2 setillä ja erillisellä näyttiksellä ?
1. En oo kuullu aiemmin mitään huonoa corsairista mutta olisiko jotain vaihtoehtoista poweria jota suosittelet? 2. Kuten sanoin en ole ikinä ennen rakentanut konetta, joten en tiedä koneista paljoakaan, Onko sulla saman hintasta/parempaa vaihtoehtoa ? Haluaisin gtx 660 koska ne vaikuttaa hyviltä ja ne pyörittää hyvin tai ainaki tämmösen kuvan oon saanu..
Parempi ? Prosessori - Intel Core i3-3220 Virtalähde - Deltaco 500W Kotelo - CoolerMaster Elite 334 Kovalevy - Western Digital Caviar Blue (500 GB, 16 MB, SATA 6 Gb/s) Näytönohjain - MSI GeForce GTX 660 Twin Frozr OC 2 GB, PCI-E Emolevy - MSI B75MA-P45
Corsairilla on monta eri sarjaa, joita valmistaa eri valmistajat ja eri hintaan. CX on sitä halvinta ja huonointa sarjaa. Parempia vaihtoehtoja vaikka XFX, Antec HCG, Super Flower Golden green pro (paras hyötysuhde). E: Mites tälläinen:
Edit: Ei noi CDonin sivut vaan toimi. Axun pakettiin vaihtasin paremman kellotusemon http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_14_519&products_id=64002