Uutta konetta, meneekö osat koteloon?

Discussion in 'PC:n rautaan liittyvä keskustelu' started by Polemaios, Dec 3, 2012.

1. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Elikkäs nyt olen tilaamassa erittäin pienellä budjetilla Llano settiä, minkä olen ajatellut koota vanhaan koteloon rahallisista syistä. Vanhasta koneesta otan myös DVD-aseman ja kovalevyn. Elikkäs tässä olisi tämä setti, eli prossu+näyttis, virtalähe, muistit ja emo.

Tuohon sitten tästä vanhasta 300gt kovalevy, DVD-asema ja tämän näköiseen koteloon: ennen löytyi vielä heidän sivuiltaan tuosta kotelosta lisätietoja mutta valitettavasti ei löydy enään :/ Joten pystyisikö tuosta kuvasta päättelemään että pitäisikö kaikkien osien mennä tuonne? Jos joku pystyisi mahd. nopeaa vastailemaan, koska ajattelin jo tänä iltana laittaa tilauksen matkaan mikäli kaikki on ok. Ja tosiaan, itse ajattelin yrittää kasailla.

2. micro2013

micro2013 Active member

Trophy Points:
    58
    kyllä noi microatx emot yleensä mahtuu tuollaiseen pieneen koteloon. uskon että mahtuu ongelmitta.

3. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Noniin hyvä kuulla, mites onko kenelläkään antaa kommenttia tuosta emolevystä, onko se aivan surkea vai menetteleekö tässä kokoonpanossa?

4. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
  5. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Hmm onko tuo sitten miten parempi, että kannattaako tuo muutaman kympin panostus tuohon vai onko se sama mennä tolla vanhemmal? Ja kai tuo emolevy minkä laitoit kans sopisi tuohon koteloon? Kuhan varmistan.

E: Ja sellanen kysymys että kumpi olisi parempi vaihtoehto, tuo 4gb 1866Mhz muistii vai täältä löysin tarjouksena halvempaan hintaan 8gb 1600Mhz muistii . Kumpi ois järkevämpi ostos tähän pakettii?

Last edited: Dec 3, 2012
  6. Toniman92

Toniman92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Käytä tuo tarjous hyväks.

7. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Jees näimmä aattelinkin tehdä. Voisko joku vielä varmistaa että mahtuisiko nuo kaikki nyt mahdollisesti tuohon mun koteloon ennenkuin laitan tilauksen lähtemään? Kun tuo Geretin linkkaama emo näyttäisi olevan vähän isompi kuin tuo minkä olin aluksi laittanut, syvyyssuunnassa siis.

8. Toniman92

Toniman92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Pistä tää emolevyks: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_14_584&products_id=66581 ja geretin linkkaama prossu.
    Pitäis mahtua koska toi kotelo o mATX vähintään, Mini-Itx ois ihan erilaise näköne. =)

Last edited: Dec 4, 2012
  9. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Ehdin jo laittaa tilauksen tulemaan tuolla Geretin emolla, eiköhän tuo asiansa kuitenkin aja :)

10. Toniman92

Toniman92 Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos mahtuu koteloon niin kyllä:).

Share This Page