Uutta konetta n. 1100e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Sprt, Aug 15, 2011.

1. Sprt

Sprt Member

Trophy Points:
    11
    Hei,

konetta vaille ja keskusyksikön budjetti olisi noin 1100e ja siihen päälle dellin 23" ultrasharppia harkinnut, alla vähän vaatimuksia mitä pitäisi koneesta löytyä:

- SSD kovo
    - win7
    - kasaus (+postitus?)

ja mielellään sata III kovo, toki jos tästä ei ole iloa noin niinkuin yleisesti niin halvempaakin saa tarjota.

Kone tulee lähinnä ajoittaiseen pelaamiseen Skyrin, Homm VI, Football Managerit. Heti en alkaisi mitään kellottelemaan joten jäähyjä tuskin heti tarttee miettiä vaan nekin rahat voisi laittaa tähän pakettiin... Kotelon koolla, metelillä ja ulkonäöllä ei ole väliä; kunhan mahtuu tavarat sisään ja ilma kiertää...

Ja jos koneen voisi noutaa helsingistä niin siitä plussaa koska tampereelle ja turkuun on matkaa ja bensakuluihinkin (eestaas) menee jotain 50e ja omalle vaivalle on laskettu oma hintansa :)

Tackar och pockar

edit: Typoy

Last edited: Aug 15, 2011
  2. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Saat, jos jätät kasauksen pois ja kasaat itse. Jimssiltä Matkahuollon kautta nolla euroa, ainakin niin luki kun katsoin toimituskuluja kassalla. Joku kampanja varmaankin.

Eli siis 1100e koneeseen ja näyttö erikseen, vai ymmärsinkö väärin ?

3. Sprt

Sprt Member

Trophy Points:
    11

Jep, kone 1100e ja sitten näyttö erikseen. Ehkä tuon kasauksen kanssa tosiaan voisi joustaa että itse kasaisi, alalla kuitenkin itse mutta kertaakaan täysin kasannut konetta alusta loppuun :)

4. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Multa unohtu poweri tosta setistä, tsekkaa toi mun viesti uudestaan niin pistin nyt powerin kanssa. Kalliimpi kuin XFX 550W mutta toisaalta hiljaisempi. Senkin voi valita, jos hiljaisuus ei ole ykkösjuttu.

*edit*
    Sitä kasausta pelätään aika paljon. Sen verta vinkkiä, että ne piuhat ja liittimet on tehty siten ettet saa ilman väkivaltaa mitään piuhaa väärään paikkaan. Lisäksi komponenteissa tulee asennusohjeita mukana, ja niitä löytyy netti pullollaan. Lisäksi jimssin muut hinnat on ok, ja kasaus 80e joka on aika... kova hinta.

Share This Page