Elikkäs pikku veli jo teidän avustuksella huikean koneen sai Kiitokset "Pc_P" tua oma fujitsu läjä päätti levitä noh 5,5 vuotta palvelleena aikaiki. Elikkäs kone tulisi fps pelien (cs pää osana) pelaamiseen leffojen katteluun/lataukseen. Budjetti on tuollainen 600e ei niin tarkka, jos pienellä liäsyksellä saa jotain huomattavasti parempaa niin saa suositella. Mielellään hiljane ei tarvi mikää super hiljane olla jos parilla kympillä saa hiljasemma niin on sen arvone sijoitus. En tarvitse windowsia, mutta kasaus saa sisältyä. ja ehkä uus näyttö ostossa ? 100-200e saa suositella
Tää Tai sit prossuks tää http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_7_9&products_id=36206 niin säästyy rahaa ja ton voi vissiin unklotata 4 ytimeksi
Ei kannata enää ostaa tuota x2 555be prossua ne aukeaa enää tosi harvoin edes x3, joten kannattaa ottaa tuo 955be tai sitten jos on rahaa pistää noin 20-30€ lisää niin ota x6 1055t siinä riittää sitten potkua vielä pidemmälle, näyttiskin kannattaa ottaa suoraan GTX460.
ei se nyt ole kymppeistä kiinni edes satasista vaan siitä että mitä koneese haluaa käyttää ? vaihtoehtosesti sen satase voi vaikka ryypätä =D mitäs muut on mieltä ylemmästä paketista
Kone Leinmin muutokset sisältyvät tuohon. Minä lisäsin näytön ja muuten samoja osia, kuin Gamesin jo ehdotti, koska ne ovat laatu tavaraa. Näyttössä ei ole esim korkeis säätäjä tai muuta, mutta itse en ainakaan kaipaa. Kallistus löytyy. Ledi näyttö vähävirtainen, pitkäikäinen ja loistava kuvan laatu. Eipä mitään
kiitoksia taitaa tuollane lähteä tilaukseen voikos nua muistit korvata jollain? ei vissii kannata säästää 50e?
täytyy myöntää, että meni kyllä yli munkin ymmärryksen. mutta joo, itte säästin ton 50e ja laitoin pahvin palat niihin muistien paikalle. toimi aika hyvin. (sori, oli ihan pakko. kun ton käsityksen tosta varmaan aika moni saa )
tuossa on ei huomaa missään käytössä yhtään mitään eroo. ainoastaan jotku testiohjelmat sen eron huomaa.
Mä ymmärsin jotenkin niin, että muistit olis valinnaisia niinkun SSD ja senkin homman voi hoitaa kovolta Mutta tässä olis, vähän hitaammat samanhintaiset: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_16_48&products_id=29711 E: ipä noitakaan varastossa ole
haahaa! olin eka kaikista mullakin kävi toi mielessä että luuliko lols että ne muisti voi korvata jollain kovolla tai jollain mutta joo, nyt kun väärinkäsitykset on selvitetty niin noi vaan tilalle ja paketti tilaukseen. Edit: mutta noita muisteja saa taas maanantaina eli periaatteessa niitä on saatavilla
Eipä mitään. Se koneen, auton tai minkä vaan ostossa on huonoa... Jää viinat ja pizzakebabit väliin pitkäks aikaa :/