Terve! Nyt olisi sitten aika hommata uusi kone kun vanha miniläppäri alkaa jäämään liian tehottomaksi. Kysyisinkin, että minkälaista kokoonpanoa suosittelisitte jos tärkeimpinä kriteereinä olisi ihan perus surffailu, elokuvien katsominen (myös Youtube HD videot), ja pieni pelaaminen, kuten Minecraft tai League of Legends. Luulisin, että noihin tarkoituksiin koneen ei tarvitse olla mikään tehotykki joten pääsisin aika halvalla? Budjettina olisi sellaiset 400-500€. En viitsinyt tähän mitään omia ehdotuksia pistää, koska kuitenkin puuttuisi jotain tärkeitä osia eśimerkiksi tuulettimia sun muita härpäkkeitä. Eli jos joku voisi auttaa minua, olisin todella kiitollinen. -Prolehma
Voisin tuosta päätellä, että tarvitset näytön ja käyttiksen varmaan kasauksenkin, jos pöytäkoneeseen päädytään. Voi olla, että laadukas asuksen läppäri vaikkapa E350 prossulla, HD6310 näyttiksellä ja 4gb rammia olis sun käyttöön ja vallan riittävä. http://www.verkkokauppa.com/fi/prod...X53U-15-6-HD-AMD-E-350-HD-6310-4GB-320G-7HP64 Tuolla 400-500e ei saa kovin kummosta pöytäkonetta kasaan näytön ja wintoosan kanssa, mutta katsotaan lisää kun kerrot tarvitseko niitä.
Elikkäs näyttöä en siis tarvitse. Olisiko tästä mihinkään: ATX Miditorni + 500 W Power (CE) AMD Quadro 9750 prosessori 2048 MT DDR keskusmuistia 500 GT kovalevy, Samsung / Seagate INTEGROITU 16-128 MT näytönohjain DVDRW kirjoittava asema 20 x , Samsung / LG Pci E näytönohjain tuki , tukee kaikkia ohjaimia Kirjoitinportti + äänipiirit + 10 / 100 VERKKO 6 x USB 2.0 porttia , joista 2 edessä Tuo näytönohjain hieman epäillyttää kun ei edes mallia ja merkkiä kerrota ja se on vielä integroitu...
Näin vähän ajattelinkin. Vielä saa ehdotella jos vain on mahdollista. Itse yritin jonkin laista konetta rakentaa Jimm`s sivustolla mutta eihän siitä mitään tullut.
Eli windowsin tarvit? http://www.aijaa.com/v.php?i=004918787773.jpg tollasta sain aikaan yhtäkkiä, varmaan jotain parantamisen varaakin on, mutta hyvä pohja kuitenkin. Toinen vaihtoehto on AM3+ emolevy integroidulla näyttiksellä ja phenom II X4 prossu.
Virtalähde (Laadukkaampi) Tuuletin Toinen tuuletin taakse puhaltamaan ilmaa ulos. Muuten tuo setti näyttäisi hyvältä
Kiitoksia avusta molemmille. Näyttäisi tuo paketti ja lisäykset juuri sopivalta minulle. Kiitos todella paljon avusta!