1. Kerro budjetti: 800€ ihan tiukka 2. Keskuyksikkö hakusessa 3. Koneen käyttötarkoitus: Suurin piirtein pelaamiseen,editointiin ja kuvaamiseen 4. Onko tarkoitus kellottaa prossua tai näyttistä? Ei, ainakaan vähään aikaan vesijäähy ois kyllä ihan jees 5. En ole ennen saksasta tilannut. Mutta eikö 50€ psotituskulut ole hardwareversandista ynms... 6. Onko jo valmiina mahdollisesti jotain? Hiiri,näppis,kajarit,näyttö ja winukka
Hei, Vielä tota yks kysymys jos tilaat kotelon nii tuleeko samat toimituskulut kaksin kertaisena ? Ja tuleeko verot tai tulli maksuja ? Ja onko muka toimituskulut niin halvat ? J aaion varmaan tulevaisuudessa kellottaa.
Mindfactorystä joo, Hardwaresandista ei. Ei tule. Kyllä. Ja joo, ehkä kellotatkin, muttei valmisloopeissa ole järkeä, eikä tuohon hintaan saa kunnon itsekasattua vesijäähyä.
Oko ! Kiitos oon luullu, että hardwareversandista maksaa kun tilaa kopan mukaan. Tiadankin itte lähtee tästä kahtomaan pakettia. ! KIITOS SULL ;D!
Parempi tulla kysymään täältä mielpiteitä, kun (jos) saat settisi muotoiltua. Voit samalla käyttää nostopostauksessa käytettyä valmiskaavaketta paketin kysymiseen.
http://img818.imageshack.us/img818/5176/20130527183855.png Oisko tommone mitään ? Tossa on vaa toi vesijäähy PS: Oon pitäny amd:stä mun mielestä ihan menevä merkki. Pitäis varmaa ssd korttikin ostaa ?
Huono poweri ja muisti olisi hyvä, mutta 4gb ei kannata, kun laittaa kympin-kaks lisää, niin saa 8gb. Eli valkkaat jonkun 2x4gb 1600 tai 1866mhz muistia. Joku toinen saa linkitellä, nyt ei joua. SSD:ksi Kingston v300 tai HyperX. Vaikka.
Mindfactory Jimm's Tehokkaampi näyttis HD 7870 XT Tarviitko DVD asemaa? Vaihtoehtoja Emolevy: Asus M5A97 EVO tai Asus M5A99FX PRO Poweri: XFX 550W, Seasonic S12II 520W tai Super Flower Golden 450W Näytönohjain: Gigabyte HD 7870, Sapphire HD 7870 GHz tai Asus HD 7870 SSD: Kingston V300, Kingston HyperX 3K tai Samsung 840 PRO