Budjetti?: 800€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: ei Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: en Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: en Ylikellotatko prosessoria?:Ehkä Kotelon koko: Tavallinen (ATX)/Pieni (µATX) Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Mieluiten hiljainen Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: En kumpaakaan Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (codit, battlefield, CS) Netti- ja multimediakäyttö (tavallinen koneen käyttö) Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Intelin prosessoria oon ajatellu, jos joku ehdottomasti sitä mieltä että AMD (perustella voi miksi AMD eikä intel) niin sitten voi konepakettia AMD prossulla ehdottaa myös. Sitten vielä onnistuuko aloittelijalta koneen kasaus itse?
No tohon budjettiin aika vaikea saada mahtumaan intelin kerroinlukittamaton prossu ja z170 emo jos haluaa santsata näyttikseen.
Tässä parasta mitä tolla budjetilla saa. Intelin prossua et saa 800e koneeseen, valitettavasti. Kauppa kotimainen hardwarium.com Saksasta saat todennäköisesti vielä vähän halvemmalla, jolloin voit laittaa isomman ssd. Kysy käyttäjältä Wwallu jos kiinnostaa. Hänellä on kovalevy täynnä kuvia 800e mindfactory buildeista.
Eihän mulla ole noita buildeja kun tulee poistettua sitä myötä kun värkkää. Onneksi ne jää tänne palstalle jälkipolvien hämmästeltäväksi. Tässä taas yksi hiljainen ja hyvin kellotusta kestävä loistopaketti ihailtavaksi: Koppa http://www.jimms.fi/fi/Product/Show...a-deep-silence-3-midi-tornikotelo-antrasiitti. Inteliltä ei tuohon hintaan saa pelikelpoista pakettia. Tosin tuo AMD:n 8-ydinprossu kestää aikaa i5:ttä paremmin joten turha harmitella.
Okei. Mites olis jos ton amd fx 8320 tilalle ottais fx 8350? hinnassa ei ainakaan oo paljoa eroa, entä käytössä?