eli olisin läppäriä hankkimas ja oon miettiny jotain applen konetta vai oisko kannatavampi ostaa joku acer asus tai fujitsu?
Tämäkin riippuu käytöstä. Jos pelaat, ota tavallinen kannettava. Jos et pelaa, ota Applen kone. Myös budjettisi määrää tehokkaasti läppärinvalintaa.
oon nyt katellu nuita läppäreitä ja eteen sattu pari kinnostavaa vaihtoehtoo Toshiba Satellite a300-1K5 tai Acer Aspire 6530G kumpi nuista ois parempi? onko kellään kokemusta noista toshiban koneista se ois ainakin halvempi ku tuo acer ja vaikuttas tehokkaammalta.
Toshiba sisältää Radeon HD 3650:n, joka sisältää pelitehoa. Myös 4Gt ja C2D antavat hyvää vauhtia peleihin.
ota ihmeees tuo toshiba mul oli aceri ja ei ei ei ongelmii tuli viikon sisäl iha liikaa joten palautin. mut oma mielipide acerist on huono. Mut ei oo tarkotus syrjii acerin käyttäjii itel tosin hp 999e et hp on iha ok mun henk koht mielestäni
ota ihmeees tuo toshiba mul oli aceri ja ei ei ei ongelmii tuli viikon sisäl iha liikaa joten palautin. mut oma mielipide acerist on huono. Mut ei oo tarkotus syrjii acerin käyttäjii itel tosin hp 999e et hp on iha ok mun henk koht mielestäni