uutta läppäriä ostamassa

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by mikueli, Mar 19, 2010.

1. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    Edellinen läppäri alkaa olemaan jo melko vanha eli nyt etsisin mahdollisemman tehokasta läppäriä vähintään 15,4" mahdollisimman halvalla. Lähinnä netissä surffaamiseen mutta jaksais kumminkin pyörittää vähän raskaampiakin pelejä. Pitkä akun kesto olisi myös hyvä. Ehdotuksia kiitos. Eli mitään 1000€ läppäriä en rupea ostamaan eli sellanen minkä nyt n.600€ saa ja vielä kysymys että onko missään läppärissä video inputtii vai onko kaikissa vain output tarkoituksena olisi saada xbox 360 läppärin näyttöön.

2. Datisti

Datisti Member

Trophy Points:
    11
    Minun tietääkseni ei ole video inputtia, ei ainakaan ole tullut vastaan sellaista konetta.
    Mä itse ostin kesäkuun ekana päivänä läppärin Fujitsu Siemens Amilo Notebook Pa 3515. On toiminut moitteettomasti keskusmuistia on 4Gt eli puhtia on piisannu 320Gt kiintolevy ja ATI Radeon HD 3200 Graphics näytönohjain, akku kestää n. 3,5h. Käyttö tarkoitukset kutakuinkin samat kuin mulla, täydellinen paketti mulle. Niin ja hinta 600€ oli sillon kun mä ostin, nyt voi olla halvempi.
    Kannattaa ostaa Fujitsu Siemens, Acer tai Asus kone.

Last edited: Mar 19, 2010
  3. exlex

exlex Regular member

Trophy Points:
    26
    No tietenkää tuohon hintaa ei saa mitä UBER peli läppäriä, tehkäämme se heti tiedoksi. Mutta helpoimmalla pääset, kun kävelet verkkokauppa.comiin sisään ja kysyt myyjiltä, mikä hintalaatusuhteeltaan paras ja ostat pois.

Olen samaa mieltä edellisen henkilön kanssa tietokonevalinnoista jos puhutaan Windows koneista.

Last edited: Mar 22, 2010
  4. mikueli

mikueli Regular member

Trophy Points:
    26
    No sen tiedän ettei mitää kunnon peli läppäriä saakaan eli nyt vaan niin tehokasta kun mahdollista tohon hintaan. Asun Lappeenrannassa eli täälläpäin ei ole verkkokauppa.comia muuta kuin tuo mikä netistä löytyy :)

5. aba120

aba120 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Mar 29, 2010
  6. Pihlis12

Pihlis12 Active member

Trophy Points:
    66
    Haluaisin kanssa uuden ostaa ferrarin mutta en suostu siitä maksamaan yli käytetyn corollan.

Tässä nyt on 599,90 eur läppäri.
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=49579

Siinä on tollainen keskitason näyttis:
    http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

Siis yrität käyttää läppärin näyttöä monitorina? Unohda.

Share This Page