Moro, eli olen ostamassa uutta osaa, kaikki jimm'ssistä ja olen tämmöisiä kattellut, mutta en tie onko hyvä ratkasu. Prossu: Intel Core 2 duo E7500 - 114e Muisti: A-Data 2GB, DDR2 800MHz, CL5 - 43e(myöhemmin lisää) Emo: Asus P5QL-PRO - 74e Poweri: Corsair VX450 - 74e Näyttis: Nvidia GeForce 9600GT 512mt GDDR3 Green Edition - 84e Prossucooler: CoolerMaster V8 - 58e Yhteensä: 447e, eikä ole sijoittaa enempää. Onkos tuo hyvä yhdistelmä? En ajatellu pelata mitään tyyliin Crysis 2 täysillä grafiikoilla, kunhan jotain melko uusia pelejä toimii Jos tiedätte jotain parempaa niin kertokaa, ton budjetin yli ei voi mennä paljoakaan. =( Niin joo, voiko tuolla emolla kellottaa hyvin?
Virtalähteen jos vaihdat Corsairin 400W saat siitä n 30e talteen ja sijoita se parempaan näyttikseen vaikka HD4770.
Ei kannata enää ostaa Intelin 775-kannalle. Osta mielummin AM3:selle suurinpiirtein samanhintaiset osat,niin voit päivitellä konetta myöhemmin.
Jos seurataan Tomizin ohjetta niin ota emoksi vaikkapa M4A77 Socket AM2/AM2+ ATX (on myös AM3 kantaisille) n.70e ja prossuksi neliytiminen Phenom II X4 925/AM3 2.80GHz 8MB-L2 95W.....132.70EUR. Tai jos budjetti tulee vastaan, niin kaksiytiminen jonka voit yrittää vapautta kolme tai neljäytimiseksi Phenom II X2 550BE/AM3 3.10GHz 7MB-L2L3.........98.20EUR
Itse kyllä haluaisin pysyä Intelissä, muuten ihan hyvä. Virtalähde on jo tilauksessa, joten siitä ei voi tinkiä Niin vielä että tämä tuleva kyhäelmä tulis olemaan mulla sitten ainakin 3v, että sinänsä sillä päivitys mahdollisuudella ei ole niin väliä, koska kuitenkaan silloin ei oo mitään sopivaa nykyisten tulevien osieni kanssa. No mikäs tuossa näyttiksessä on vikana?? Oisko ehdottaa jotain parempaa jos tuossa ei oo tehoo?